Gå til innhold

Slik blir PS3 - Sony forteller


And.rs

Anbefalte innlegg

Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er.

 

sony har ikke sagt noe som helst om release dato...

jeg lover deg at ingen expert ansatte ved noe om slippdatoen

Endret av Syfer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er.

 

sony har ikke sagt noe som helst om release dato...

jeg lover deg at ingen expert ansatte ved noe om slippdatoen

5631412[/snapback]

 

 

Sa aldri noe som release dato...

Lenke til kommentar
Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er.

 

sony har ikke sagt noe som helst om release dato...

jeg lover deg at ingen expert ansatte ved noe om slippdatoen

5631412[/snapback]

 

 

Sa aldri noe som release dato...

5631617[/snapback]

 

Tja.... Det sier jo noe om release dato når det blir sagt at Expert legger den ut for salg i november. :roll:

Uansett, fyren er nok full i dritt. Ingen i expert kjeden har peiling på når Sony har planer om å slippe PS3'en.

Personlig tviler jeg på at Expert ser noe til PS3'en i hyllene sine før om et år.

Lenke til kommentar
Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er.

 

sony har ikke sagt noe som helst om release dato...

jeg lover deg at ingen expert ansatte ved noe om slippdatoen

5631412[/snapback]

 

 

Sa aldri noe som release dato...

5631617[/snapback]

 

"legge ut PS3 for salg i november"..........................

Lenke til kommentar

Er så utrolig mye rykter om PS3 for tiden. Personer , blader, medier generelt som sender ut spekulasjoner og nye rykter på bakgrunn av analytikere sin informasjon og kunnskap. Sony på den andre siden sitter fornøyd og ser på mens de virkelig kan nyte godt av den beste reklamen i verden, og det gratis. Nå er det nesten mer stille enn noen gang før, og det tror jeg ene og alene er pga at de planlegger en snarlig release av maskinen. Nå er de i første fase - å hype den opp...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er.

 

 

Men ikke ta dette som om at det er garantert at PS3 kommer i november, bare det han sa til meg  :whistle:

5631342[/snapback]

 

 

Som jeg har sagt siden februar; PlayStation 3 kommer i november :w00t:

Og dere som ikke trodde på meg :tease:

 

PS3 kommer i november!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...