Syfer Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er. sony har ikke sagt noe som helst om release dato... jeg lover deg at ingen expert ansatte ved noe om slippdatoen Endret 19. februar 2006 av Syfer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hehe,nei det der er nok bare tull Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er. sony har ikke sagt noe som helst om release dato... jeg lover deg at ingen expert ansatte ved noe om slippdatoen 5631412[/snapback] Sa aldri noe som release dato... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er. sony har ikke sagt noe som helst om release dato... jeg lover deg at ingen expert ansatte ved noe om slippdatoen 5631412[/snapback] Sa aldri noe som release dato... 5631617[/snapback] Tja.... Det sier jo noe om release dato når det blir sagt at Expert legger den ut for salg i november. Uansett, fyren er nok full i dritt. Ingen i expert kjeden har peiling på når Sony har planer om å slippe PS3'en. Personlig tviler jeg på at Expert ser noe til PS3'en i hyllene sine før om et år. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er. sony har ikke sagt noe som helst om release dato... jeg lover deg at ingen expert ansatte ved noe om slippdatoen 5631412[/snapback] Sa aldri noe som release dato... 5631617[/snapback] "legge ut PS3 for salg i november".......................... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Exclusive: PlayStation HUB, September Launch Forøvrig litt mer rykter og bryne seg på. Endret 20. februar 2006 av bidz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Den som venter,venter nok ikkje forgjeves Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 At japsene ikke klarer å vise fram så mye som en operativ prototype av denne dingsen er grusomt irriterende.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er ikkje godt å vite kva som skjer med PS3. For eit par dagar sidan kom denne artikkelen: PlayStation 3 could be delayed until next year I dag kom følgande artikkel: Sony denies PS3 delay reports Det skal ikkje vere lett å vente på PS3. For den som treng ei pause frå alle ryktene kan eg anbefale denne artikkelen: Letter from a PS3 fanboy to Sony. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det skal ikkje vere lett å vente på PS3. Det er vel derfor gud oppfant "dvale" også. Wake me up when september ends. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 For den som treng ei pause frå alle ryktene kan eg anbefale denne artikkelen: Letter from a PS3 fanboy to Sony. 5634902[/snapback] Ja det der var jagg artig lesning haha :!: Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 SONY benekter PS3-utsettelser Få med dere dette: ''Men om konsollen lanseres i Japan til "våren" er det kanskje likevel grunn til å håpe at den kommer hit før nyttår.'' Kanskje den kommer til Norge i november alikevel? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg er spent på hva den kommer til å koste. Men jeg er også spent om den blir noe bedre enn PS2. De har jo ikke gitt noe fakta om grafikken på spill enda? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 "In two conflicting statements, Sony has denied a a report by Merrill Lynch that suggested the PlayStation 3 could be delayed until next year, whilst simultaneously stating that the launch could be pushed back because of delays in approval of the PS3's "final specifications" by industry consortiums." Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137038 Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Er så utrolig mye rykter om PS3 for tiden. Personer , blader, medier generelt som sender ut spekulasjoner og nye rykter på bakgrunn av analytikere sin informasjon og kunnskap. Sony på den andre siden sitter fornøyd og ser på mens de virkelig kan nyte godt av den beste reklamen i verden, og det gratis. Nå er det nesten mer stille enn noen gang før, og det tror jeg ene og alene er pga at de planlegger en snarlig release av maskinen. Nå er de i første fase - å hype den opp... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 All reklame er bra reklame sier de Men eg frykter vi ennå må se langt etter konsollen,men eg tviler på at sony skuffer. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er. Men ikke ta dette som om at det er garantert at PS3 kommer i november, bare det han sa til meg 5631342[/snapback] Som jeg har sagt siden februar; PlayStation 3 kommer i november Og dere som ikke trodde på meg PS3 kommer i november! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Fytterakkern, global lansering. Det hadde jeg ikke trodd. Spent på hvordan det egentlig vil gå Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Konge maskinen kommer til å støtte DTS. 5612495[/snapback] Det er vel ikke så rart, PS2 gjorde jo det den og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå