Gå til innhold

Slik blir PS3 - Sony forteller


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, hva skal man si ? Gammalt nytt egentlig ! Rart at ikke Sony kommer med noe KONKRET ! De går rundt grøten hele tiden. Specsa har jo vært kjennt lenge ! Heftig blir maskinen Jau...

 

Jeg vil lese om spilla, utsyr,lanseringsdato, pris, pakker, live muligheter og ikke minst se hvordan hele pakka blir.. Kontrollen hvertfall..

Lenke til kommentar
http://www.playstation.com/products.html

 

Spring 2006 står det her =) Det nærmest hagler rykter rundt om kring på nettet om at det blir en sammensveisa lanseringen... Det skulle jeg så gjerne ha trodd på... Krysser tær..

5611340[/snapback]

 

Ja det hadde vært utrolig bra... Men uansett hvordan de gjør det tviler jeg på at Sony vil drøye særlig lenge før de slipper den i Europa, de føler seg nok ihvertfall litt presset av 360 tror jeg.

Lenke til kommentar

Sony har bare rett og slett en ting å gjøre å det er å få denne dingsen ut på markedet fort som F.. Flott hvis det blir en core og en Premiuim pakke.. Så kan de som vil ha den dyre med Blue Ray kjøpe den ? Feks !

 

Lurer på hvorfor de er så hemmelighetsfulle.. Akkurat som de skal slippe en bombe når de skal avsløre den offisielt. Sony må jo seriøst drive med noe stort noe nå ! i og med at det står SPRING 2006 og vi har enda ikke fått vite pris, spill osv !!

 

Hell, det er jo Spring nå snart jo !!

Lenke til kommentar
Sony har bare rett og slett en ting å gjøre å det er å få denne dingsen ut på markedet fort som F.. Flott hvis det blir en core og en Premiuim pakke.. Så kan de som vil ha den dyre med Blue Ray kjøpe den ? Feks !

 

Lurer på hvorfor de er så hemmelighetsfulle.. Akkurat som de skal slippe en bombe når de skal avsløre den offisielt. Sony må jo seriøst drive med noe stort noe nå ! i og med at det står SPRING 2006 og vi har enda ikke fått vite pris, spill osv !!

 

Hell, det er jo Spring nå snart jo !!

5611417[/snapback]

 

Et par grunner til dette...

 

1. Det er fortsatt mange topp-titler på vei til PS2, som de mest sannsynlig ikke vil at PS3 skal overskygge.

 

2. De vil heller ikke at PS3 skal legge PSP helt i glemmeboka til folk.

 

3. Og holde tilbake på informasjon istedenfor og slenge alt ut er en god markedsføringsstrategi. Dette fører til at media skriver mye om produktet, og danner sine egne meninger, osv. Gratis markedsføring med andre ord.

Lenke til kommentar

Irriterer så vilt at man ikke får noen bekreftet lanseringsdato. Skjønner ikke hvordan sony tenker. Har altid hatt planer om å kjøpe ps3, men det blir for min del helt uaktuelt om den først kommer ut i 2007 :nei: da kjøper jeg heller xbox 360 :whistle: Men hvis ps3 kommer ut til våren, og det blir bekreftet, da er saken en helt annen.

 

Det at sony venter med å bekrefte en releasedato fører bare til at folk blir utolmodige og kjøper xbox isteden. Det er min erfaring.

 

noen sier den kommer til våren, som er snart. Andre sier den kommer en gang i 2007. Det er jo nesten et år i forskjell :hmm:

Lenke til kommentar

Kjenner jeg Sony rett kommer de til å la oss europeere vente laaang tid som vanlig. Selv om det europeiske markedet er like stort som det amerikanske og dobbelt så stort som det japanske (i antall solgte ps2 konsoller), så ser tydligvis Sony på oss europeere som mindre viktige.

 

Man kan si mye om MS sin "verdenslansering", men de prøvde ihvertfall og det fortjener de ros for mener jeg. Sony/Nintendo har alltid latt oss europeere vente. Mener heller Sony/Nintendo/MS bør vente med å lansere konsoller til de klarer å levere varene verden over til ca. samme tid. Det tror jeg hadde slått positivt ut for alle parter.

 

Hvis det drøyer altfor lang tid fra lansering i Japan/USA til Europalansering, skal iallefall ikke Sony få penga mine denne gangen, så interessert i Playstation er jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Var det bare rykter at de sa noe om 1. september eller? Noen som vet det?

5615561[/snapback]

 

Ifølge Sony så skal lanseringsdatoene publiseres på E3 messen i år. Før det vet vel ingen noe konkret.

5615697[/snapback]

 

Regner med at det kommer endel spill-nytt etter Devstation 2006. :)

GDC (Game Developers Conference) vil sikkert også inneholde endel informasjon om spill. :)

Lenke til kommentar

Var på besøk hos bror min idag, vi tok ett par pils og hørte på Madonna CD'n før Nytt på nytt begynte. Så spurte han om jeg hadde hørt Super Audio CD før.

Jeg måtte ærlig inrømme at det hadde jeg ikke, så hentet han fram Roxy Music - Avalon, og ett Elton John album, og startet opp.

 

Det var helt enorm forskjell på lyden, skikkelig surround..

Jeg viste att DVD-audio, og SACD var bedre enn CD, men at forskjellen skulle være så stor hadde jeg aldri trodd.

Jeg vil nesten si at det var større forskjell på Super Audio CD vs. CD, enn på Kasett vs. CD i lydkvalitet.

 

Ser nå at PS3 skal støtte SACD, jeg har ihvertfall bestemt meg at jeg skal ha nytt stereo-anlegg samtidig som PS3 kommer.

Håper at PS3 kan føre til at mere musikk blir utgitt på SACD, siden det bare er ca. 3000 album utgitt i dette formatet (ifølge brodern), i tillegg kan jo musikken spilles på vanlige CD-spillere uten at CD'ene er særlig mye dyrere av den grunn.

 

Dersom dere har ett skikkelig anlegg, så er det absolutt å anbefale å kjøpe noen SACD'er for å teste forskjellen, selv om dere ikke skulle finne akkuratt deres favoritt-artist, for å høre forskjellen når PS3 kommer. :)

 

Jeg er ingen Roxy Music-fan, men jeg skal ihvertfall ha det Avalon-albumet på SACD.. :p

Lenke til kommentar

Ifølge en kompis som jobber på Expert, så skal de legge ut PS3 for salg i november. Vanligvis får ikke de ansatte lov til å kjøpe de i butikken, eller holde av, men han fikk lov denne gangen. Så han er klar for november, noe jeg også er.

 

 

Men ikke ta dette som om at det er garantert at PS3 kommer i november, bare det han sa til meg :whistle:

Endret av Strife_Cloud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...