koskov Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Halluen folkens. Jeg jobber på LN Eurocom i danmark og vi driver på å sorterer og kaster rundt 150 pc'er + skjermer. Fant mye jeg kunnet tatt vare på, men spesielt en ting jeg synes var litt morro. Det var en gammel server, like brei som en liten mikrobølgeovn og godt over en halv meter høy. Forsiden er dekt av 16 stk plexwriter 8/20. Moro var min første tanke, så bak og det var bare å koble på skjerm, tastatur og mus og trykke på powerknappen. Den store maskinen lyste opp og skjermen kom til live. Tøft.. på skjermen kom cpu og ram opp. Hele 166Mhz med 150mb ram og et brøl fra de 4 viftene montert på rekke bak. Heftig, heftig, windows starter og hvilket os? fult fungerende 3.1. Hehe. Måtte jo prøve å brenne noe så slengte inn en windows cd og satta på kopiering. etter ca 20-25 min hadde jeg 15 eksemplarer av denne Åpnet den og så hvor mye plass det var. Mer enn nok til å slenge inn et splitternytt hovedkort med skjermkort og det hele. Kunne brukt den som en vanlig pc med en skikkelig kult kab, men har ikke plass her nede. Så er det noe jeg skal selge synes dere? Hvor mye kan jeg evt be om for 16 fungerende brennere av gammel årgang og windows 3.1 FERDIG installert? Ble jo litt nostalgisk når jeg leika meg. Skal legge ut noen bilder i morgen så dere får se dyret. Eller skal jeg gi den bort? Hvem skal isåfall få den og hvorfor? Gode muligheter for å leike seg litt og alt er jo scsi. Få høre hva dere synes. Hilsen dansken Endret 16. februar 2006 av koskov Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vet ikke hvor mye du kan ta... Men er de folka der helt idiot, hadde jeg fått lovt til å tatt de.. hadde jeg jammen meg fullt opp hele rommet mitt Det blir mye morro det du Lenke til kommentar
koskov Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 kjører du til køben så skal jeg fylle en varevogn for deg, og du kan få med 50 mobiler på kjøpet. forskjellige modeller nokia. Dog jeg har tatt de fungerende nokia 9210 Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg er 13... Kommer ikke forbi bergen før jeg blir stoppa.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Legg ut ett bildet da, er den stor, stygg og bråker som ett helvette er jeg interessert i å kjøpe den Lenke til kommentar
koskov Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) kommer bilder av monsteret i morgen tidlig. Men den er alt hva du begjærer. Ser du modder litt kpolberg, er du flink med kassen så kan du muligens får til å slenge inn 2 sett med hovedkort, skjermkort og egne dvd brennere oså setter dere den bare mellom dere på lan. Tipper folk som har rusla forbi har titta 2 ganger da Endret 15. februar 2006 av koskov Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Den var stilig. Jeg gleder meg til bilder. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Dog jeg har tatt de fungerende nokia 9210 5611094[/snapback] Du har vel ikke en til meg ? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 kommer bilder av monsteret i morgen tidlig. Men den er alt hva du begjærer. Ser du modder litt kpolberg, er du flink med kassen så kan du muligens får til å slenge inn 2 sett med hovedkort, skjermkort og egne dvd brennere oså setter dere den bare mellom dere på lan. Tipper folk som har rusla forbi har titta 2 ganger da 5611477[/snapback] Gjorde litt number crunching her, hvis det er snakk om 16 vanlig size cd-rom'er vil det gi meg plass til 26 hardisker, hvis jeg putter dem i SATA tray. Absolutt noe å tenke på til en ny filserver Er egentlig ikke så hypp på 2 servere osv inn i kabinettet, men elsker gammelt skrammel som sikkert kan komme til nytte (Minna nesten om Øystein Sunde det der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå