axis Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvilke høytalere bør jeg velge som fronthøytalere("budsjett anlegg") Infinity eller Rockford Fosgate eller noen andre?(te en vetig penge) takker for all hjelp Lenke til kommentar
Morel Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hvilke høytalere bør jeg velge som fronthøytalere("budsjett anlegg")eller noen andre?(te en vetig penge) takker for all hjelp 5610794[/snapback] Jeg foreslår at du hører på forskjellige høyttalere. Ingen kan fortelle deg hva som låter bra. Du har sikkert mange kamerater som har litt av hvert i bilene sine og med dems hjelp kan du finne ut hvilken lyd DU liker. De som lager gode hjemmehøyttalere, lager som regel meget gode bilhøyttalere. Du tipper kanskje hva jeg har i min bil... God helg! Mvh Pål Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hvilke høytalere bør jeg velge som fronthøytalere("budsjett anlegg") Infinity eller Rockford Fosgate eller noen andre?(te en vetig penge) takker for all hjelp 5610794[/snapback] Det er slikt fu må finne ut av selv, men selv liker jeg infinity over rf når det kommer til de billigste frontsettene. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jepp, av de billigere kvalitetshøyttalerne, ville jeg valgt Infinity. Men ville også sterkt vurdert det Focal-settet som walter-melon viste til, har de i bilen selv, og har aldri hatt/hørt bedre høyttalere til den prisen, selv uten dedikert forsterker (kjører de rett fra spilleren akkurat nå). Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 jeg har infinity reference 6x4 (Infinity REF6412CF) som jeg bruker som fronthøyttalere. De erstattet de tidligere 4x6 pioneer høyttalerene av ukjent merke, og spiller veldig pent. Eneste negative er at de ikke hadde unipivot som bilradiospesialisten reklamerte for. Jeg sendte klagemail og de har ryddet opp i informasjonen på websiden sin nå, men om det samme gjelder de du linket til er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå