Gå til innhold

Gjennomsnittslønn for ungdom

Erren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobber i butikk, hvor jeg springer litt rundt og hjelper kunder, samt står i kassen. Har en timeslønn på 124,-/timen, i tillegg til overtidsbetalt. Jeg har da overbetalt hverdager etter klokken 18:00 (vi stenger 20:00), og hver lørdag etter 12:00.

Så skal det også nevnes at jeg ikke jobber så ofte, annen hver torsdag, fredag og lørdag.

EDIT: Overtidsbetalt, selvsagt! :innocent:

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar

Da jeg var 16 begynte jeg på gatekjøkken. 67 kr/t. Mest natt og helg - ingen tillegg. Gikk opp til 73 da jeg ble 17.

Telefonsalg da jeg var 16 og 17 gav meg minstelønn på 89, men provisjon kom i tillegg. Første året hadde jeg snitt på rett over 150kr/t, mens andre året lå jeg på rundt 110 kr i timen.

Distribusjonssjåfør av frossenvarer (med C1) som attenåring gav meg 130kr/t. 195 i timen etter 16:30 og i helgene, og lørdag etter 12:00 og hele søndag var det 260 i timen. Mye overtid og full stilling i to måneder i sommer gav en pen slant det. Må riktignok betale 2/3 av sertifikatet selv, altså rundt 8.500 kr. Men når jeg digga jobben samtidig.... :)

Lenke til kommentar

jeg fikk 110 kr timen som salgskonsulent i hansa.. + 3kr pr km de første 900 mil deretter 2.40 pr km. på tirsdagene tjente jeg ca 2700kr :D:love: pga at det var mye kjøring... snittlønna mi var vel ca 25 000 pr mnd når jeg jobba mest. ( var sommervikar). jeg var da 18..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...