Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Runescape! bra ja!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror runescape er et av de mest talentløse spillene/påfunnene jeg noen gang har sett i hele mitt liv.

Man kan nesten ikke se at det er en person man er. Når man slåss ser man bare en strek(handa) gå sakte mot dyret der man ser live går sakte ned.

tragisk pinneskog med rotta som dens vokter.

Dette er rett å slett hjernedødt å patetisk.

Endret av høvding1
Lenke til kommentar

Eh, hvordan i helvette har denne tråden klart å overleve med tanke på tråder som er kjempebra men som blir stengt på grunnlag av en idiotisk 3 ords regel? Trenges kraftig opprensing i gamer.nos modderator stab samt regelverk.

Når det er sakt.

Spiller Runescape, litt i alle fall. Er level 98 atm, deler ikke ut penger eller noe til noen (jeg måtte jobbe rompa av meg, da skal du og gjøre det) og jeg deler heller ikke account med noen.

Er member, har vel ca 5 mill verdier og 2 mill cash.

Og siste ting. Denne tråden skulle seriøst vært stengt, for det er bare kødd her.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Det er for øvrig vanskelig å få tak i hva tråden handler om, noe som har ført til mye spam.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...