de-animator Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 mn er det ingen som vet om et anet online spill som er gratis.. OG BRA!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 vi må delle på pengne elrs er vi dårlige. Vi lagr klan da: Rise of Draggons :w00t: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 omg d er gull for faaaaaaaaaan lær da plz gider ikke å vær i guillj me dåkre vis d er så lite raulepleying Lenke til kommentar
de-animator Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 Rise Of Draggons hørtes bra ut det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) ja mn jeg trenger gull!! mange penger 5611150[/snapback] herregud lizm jeg sa du skull få $$$$ jo!! leg til |)3-4|\|I/\/\470|2_3|2_|\|00B jeg r md i klan!11 Endret 15. februar 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 Kan jeg joine lizm. Hadde vært fett med eget guild. Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg tror runescape er et av de mest talentløse spillene/påfunnene jeg noen gang har sett i hele mitt liv. Man kan nesten ikke se at det er en person man er. Når man slåss ser man bare en strek(handa) gå sakte mot dyret der man ser live går sakte ned. tragisk pinneskog med rotta som dens vokter. Dette er rett å slett hjernedødt å patetisk. Endret 15. februar 2006 av høvding1 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 fu yu dah..... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 Hva handler denne tråden om at du er hekta og vill ha acounten til noen? Patetisk tråd. Spillet suger foresten. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 Næmmen Sebbe dåh! Inta væra så snabbate! *mobbe* Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 Eh, hvordan i helvette har denne tråden klart å overleve med tanke på tråder som er kjempebra men som blir stengt på grunnlag av en idiotisk 3 ords regel? Trenges kraftig opprensing i gamer.nos modderator stab samt regelverk. Når det er sakt. Spiller Runescape, litt i alle fall. Er level 98 atm, deler ikke ut penger eller noe til noen (jeg måtte jobbe rompa av meg, da skal du og gjøre det) og jeg deler heller ikke account med noen. Er member, har vel ca 5 mill verdier og 2 mill cash. Og siste ting. Denne tråden skulle seriøst vært stengt, for det er bare kødd her. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 bare kødd? trur du kødder jeg, går jo ikke an å ha 2 mill cash da :S:S:S Lenke til kommentar
am3k Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Det er for øvrig vanskelig å få tak i hva tråden handler om, noe som har ført til mye spam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg