Gå til innhold

Erfaringer med MSI RS482M4-ILD

L4r5

Anbefalte innlegg

Har akkurat bestillt dette hovedkortet og lurte på om noen har noen erfaringer med dette kortet. Valgte det pga. jeg skal bruke det interne skjermkortet først og kjøpe skjermkort senere og dette så ut til å gi mye for pengene. Jeg likte også den passive kjølingen. (Hater støy) Jeg vet at SB450 ikke har den beste USB2.0 ytelsen, men det gjør meg lite da jeg ikke bruker eksterne HD'er. Ikke gidder jeg å vente til SB600 kommer heller for denne har jo blitt utsatt flere ganger...

MSI sin hjemmeside så står det dette om det interne lydkortet:

• Azalia link controller integrated in SB450 chipset

• 8-channel audio codec Realtek ALC880

- Compliance with HD Audio (Azalia) 1.0 spec

Hvordan er dette i forhold til f.eks. de interne lydkort som vi finner på Nforce3/4 kortene?

Er det ellers noe jeg burde vite om kortet? Har ikke SATA300 HD så det gjør meg ingenting at den kun støtter SATA150...

EDIT: Jeg planlegger ikke å overklokke...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til opplysning:

Har Googlet litt rundt og fant ingen tester av kortet. Men fant en del bruker-erfaringer. De sier det samme alle samma. Kortet er blandt de mest stabile. Men er ikke noen overklokker. Nå hadde jeg heldigvis ikke tenkt å klokke da. Det har visst noen småbugs bl.a. med RAID-oppsett og bruk av 4GB ram men så mye ram skal jeg ikke bruke likevel så jeg tror jeg har gjort et godt valg. Er likevel fortsatt interisert i å høre fra andre som har dette kortet...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...