Jimmy Pop Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-03 14:36):Nei nå sier du feil, Det er dama di som sitter på hw.no@undernet og du som er i sengen. Hah! Du vet jo 'faen' ikke hva hw.no@undernet er for noe... Du tror jo det er en mail-adresse! ([email protected]) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-04 10:15):Hah! Du vet jo 'faen' ikke hva hw.no@undernet er for noe... Du tror jo det er en mail-adresse! ([email protected]) Ta det litt rolig med karen da...Han er jo tross alt godt oppi førtiårene... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-04 10:15): Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-03 14:36): Nei nå sier du feil, Det er dama di som sitter på hw.no@undernet og du som er i sengen. Hah! Du vet jo 'faen' ikke hva hw.no@undernet er for noe... Du tror jo det er en mail-adresse! ([email protected]) Nei det tro eg ikke det er jimmy, Er ikke så dum. Er lenge siden eg fikk vite hva det er. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 "QUOTE" Love is in the air... "END QUOTE" Ja at du slapp en liten en? Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Desdichado skrev (2002-10-04 13:05):Med fare for å bli flamet...Jan Fredrik Lund Det ville vel ikke vært lettere å legge det inn i signaturen i stedenfor å skrive det for hver post?? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Få det inn i signaturen sier jeg! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har en kjekk link i min sigg iaffal. + At det står at vi ikke yter support på kanalen. :smile: Hva har dette end saken å gjøre? :???: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ikke en dritt, derfor er det min oppgave å kalle det for spam :razz:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå