SilentNET Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 svarte nå ble jeg en smule misunnelig her gitt.. konge bil, og konge farge!! keep it clean, IKKE no plastic fantastic på den, please! 6137988[/snapback] Det blir nok ikke noe plastic fantastic på denne. Til nød noe carbon-detaljer rundt omkring etterhvert. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 dritrått *misunnelig som bare pokker* fort deg og legg til bilder når du kommer hjem 6135782[/snapback] Masse bilder kommer så snart jeg får hentet bilen i kveld/natt. Det er nå 12 timer og 29 minutter igjen Gleder meg! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 du har å slenge ut bilder :o Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 8 timer igjen.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du teller vel minutter silentNET? Lenke til kommentar
TKV Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 gleder meg som bare faen til bildene kommer! ta masse masse masse bilder. fra alle mulige vinkler!! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) 5 timer og 21 minutter igjen.. Har dog fått høre at 3 av båtene til Hurtigruta skal ut i streik på slaget midnatt i natt.. Frykter at min båt er en av dem.. Da blir det vel ikke bil før gudene vet. Edit: Min båt er ikke blant de som kanskje skal ut i streik..! Endret 20. mai 2006 av SilentNET Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bra det ikke ble streik hvertfall da Tipper det blir kjøring i morgen? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 1 time og 50 minutter igjen. Skilt er på plass, bensinkanne med 98 oktan er på plass. Startkabler og kjøreseddel er på plass, og penger til å betale frakten er på plass. Nå er det bare å vente litt til da. Får muligens time på Biltilsynet allerede førstkommende mandag, så da kanskje de skikkelige skiltene kommer før jeg aner det Ooh, ooh.. Må ikke glemme digitalkamera heller nei. Det er viktig Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Gleder meg sikkert like mye som deg til å se den Håper det blir råning på deg i morra.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 1 time og 50 minutter igjen. Skilt er på plass, bensinkanne med 98 oktan er på plass. Startkabler og kjøreseddel er på plass, og penger til å betale frakten er på plass. Nå er det bare å vente litt til da. Får muligens time på Biltilsynet allerede førstkommende mandag, så da kanskje de skikkelige skiltene kommer før jeg aner det Ooh, ooh.. Må ikke glemme digitalkamera heller nei. Det er viktig 6143148[/snapback] Dette høres nesten ut som om du skal rømme fra landet pga krig Men skjønner at du gleder deg ja, det er nok helt sykt med den bilen Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Da var bilen hentet hjem. Gikk tom for bensin etter ca. 3 kilometer fikk trilla ut i ei busslomme og fylt på fra reservekanna jeg hadde med. Kjørte deretter rett på en bensinstasjon for å fylle 50 liter. Bilen er skikkelige nedstøvet etter totalt mer enn 2 måneder med forskjellige båter. Skal se på den og spyle av litt i morgen tidlig. Tror bensinmåleren har hengt seg opp, for måleren viste halv tank mens lampa lyste, og bilen stoppa jo I tillegg er det muligens noe boost-problemer akkurat i det den andre (store) turboen slår inn. Dette skal jeg undersøke i morgen. Nå skal jeg sove og drømme søte drømmer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 HYahaha.. Så innmari kult!! Skal du til Våler i helga som kommer? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 HYahaha.. Så innmari kult!! Skal du til Våler i helga som kommer? 6145173[/snapback] Jeg skal nok dessverre på jobb relatert "fest" i Nord Trøndelag, så på Våler kan jeg ikke komme. Det blir nok uansett nok av anledninger til å se bilen etterhvert. Må jo få registrert den og montert ekstrautstyret mitt også. Pioneer dvd-spiller, Blitz Dual Turbo Timer, HKS SSQV ligger jo allerede og venter på hylla. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hva med bilder daaa ? drit i om den er nedstøvet :o Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Noen planer om utstilling i Trondheim da? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Bilder menneske! Vi har ventet på bilen vi også! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Bilder menneske! Vi har ventet på bilen vi også! 6148322[/snapback] Ikke mas nå, mannen må jo få bruke bilen sin i dag Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har brukt bilen aktivt hele søndagen, men i dag har jeg tid til en vask (om været ikke blir like bedritent som i går) og bilder. Jeg kan i alle fall skrive under på at alle problemene som var med bilen natt til søndag (boost og nøling) er borte! Det er ganske gode dekk på bilen, i alle fall bak, men den har null problemer med å rive seg løs på tørr asfalt om det er svinger, eller går rett fram, har ingenting å si. Her er det gassen som bestemmer om det går fram, eller sidelengs. Skummelt når du ikke er klar over det, men sålenge du vet om det er det jo greit Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildeeeer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå