Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 1994 Mazda RX-7 Type R

SilentNET

Anbefalte innlegg

svarte nå ble jeg en smule misunnelig her gitt.. :p konge bil, og konge farge!!

keep it clean, IKKE no plastic fantastic på den, please!

6137988[/snapback]

Det blir nok ikke noe plastic fantastic på denne. Til nød noe carbon-detaljer rundt omkring etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5 timer og 21 minutter igjen.. :)

Har dog fått høre at 3 av båtene til Hurtigruta skal ut i streik på slaget midnatt i natt.. Frykter at min båt er en av dem.. Da blir det vel ikke bil før gudene vet.

Edit: Min båt er ikke blant de som kanskje skal ut i streik..! :)

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar

1 time og 50 minutter igjen. Skilt er på plass, bensinkanne med 98 oktan er på plass. Startkabler og kjøreseddel er på plass, og penger til å betale frakten er på plass.

Nå er det bare å vente litt til da. Får muligens time på Biltilsynet allerede førstkommende mandag, så da kanskje de skikkelige skiltene kommer før jeg aner det :)

Ooh, ooh.. Må ikke glemme digitalkamera heller nei. Det er viktig :)

Lenke til kommentar
1 time og 50 minutter igjen. Skilt er på plass, bensinkanne med 98 oktan er på plass. Startkabler og kjøreseddel er på plass, og penger til å betale frakten er på plass.

Nå er det bare å vente litt til da. Får muligens time på Biltilsynet allerede førstkommende mandag, så da kanskje de skikkelige skiltene kommer før jeg aner det :)

Ooh, ooh.. Må ikke glemme digitalkamera heller nei. Det er viktig :)

6143148[/snapback]

Dette høres nesten ut som om du skal rømme fra landet pga krig :tease:

Men skjønner at du gleder deg ja, det er nok helt sykt med den bilen :ohmy:

Lenke til kommentar

Da var bilen hentet hjem. Gikk tom for bensin etter ca. 3 kilometer :p fikk trilla ut i ei busslomme og fylt på fra reservekanna jeg hadde med. Kjørte deretter rett på en bensinstasjon for å fylle 50 liter.

Bilen er skikkelige nedstøvet etter totalt mer enn 2 måneder med forskjellige båter. Skal se på den og spyle av litt i morgen tidlig.

Tror bensinmåleren har hengt seg opp, for måleren viste halv tank mens lampa lyste, og bilen stoppa jo :p

I tillegg er det muligens noe boost-problemer akkurat i det den andre (store) turboen slår inn. Dette skal jeg undersøke i morgen. Nå skal jeg sove og drømme søte drømmer :)

Lenke til kommentar
HYahaha..

Så innmari kult!!  Skal du til Våler i helga som kommer?

6145173[/snapback]

Jeg skal nok dessverre på jobb relatert "fest" i Nord Trøndelag, så på Våler kan jeg ikke komme.

Det blir nok uansett nok av anledninger til å se bilen etterhvert. Må jo få registrert den og montert ekstrautstyret mitt også.

Pioneer dvd-spiller, Blitz Dual Turbo Timer, HKS SSQV ligger jo allerede og venter på hylla.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt bilen aktivt hele søndagen, men i dag har jeg tid til en vask (om været ikke blir like bedritent som i går) og bilder. Jeg kan i alle fall skrive under på at alle problemene som var med bilen natt til søndag (boost og nøling) er borte!

Det er ganske gode dekk på bilen, i alle fall bak, men den har null problemer med å rive seg løs på tørr asfalt :p om det er svinger, eller går rett fram, har ingenting å si. Her er det gassen som bestemmer om det går fram, eller sidelengs. Skummelt når du ikke er klar over det, men sålenge du vet om det er det jo greit ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...