SilentNET Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Om du skal ha vippelykter må du ha deg slik der du kan justere hvor mange grader (vikel) lyktene skal være oppe.. 6122848[/snapback] Vi får se. Jeg er nemlig ikke så veldig sikker på at det ender opp med vippelykter. Syns det ser penere og penere ut med "vanlige" HID lykter i karbon. Da igjen så selges det jo også HID lyktesett som skal erstatte de vanlige vippelyktene. Ingenting er sikkert før jeg har kjøpt lykter Btw, så fikk jeg beskjed på tirsdag (16. mai), om at bilen skal sendes til Norge over helga, da tollklareringen skal være ferdig nå. Dette er vel egentlig tredje gangen jeg får beskjed om at bilen faktisk kommer, så om det stemmer eller ikke vet jeg ikke enda. Om det faktisk gjør det, så har jeg nok bil om mindre enn en uke! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 En dag for seint, men nå skal jeg piska meg ta fram norske flagg i dag også!! Ringte til Fjordline, og fikk beskjed om at bilen min står på kaia i Bergen, klar til henting. Den har stått der siden søndag kveld Er jeg heldig, kan jeg bruke bilen i helga.. Stikker for å ordne med papirene nå. Så kommer jeg inn her og skriver mer senere i dag. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vel vel Gratulerer så masse, lykke til med papirmølla Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Vel vel Gratulerer så masse, lykke til med papirmølla 6125197[/snapback] Takk takk! Har vært og hentet de papirene jeg trenger hos selger. Har snakket med biltilsynet. De krever nye frontlykter og nye seler i setene(!?!?).. Begge deler er på lager i Belgia (snakket med Mazda forhandleren), og kan leveres på mandag over helga. Sum for delene: 15 000,- Nok... Så nå skal jeg ringe til shipping selskapet i Bergen igjen og høre hvordan og når dem vil ha papirene. Hvis alt går som det skal, henter jeg bilen på kaia i Kristiansund klokken 01:00 natt til lørdag 20. mai 2006 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Fytti grisen, 15.000 kroner ja... Hehe, det koster å være kar Tror nok du gleder deg nå ja, bare så synd været er rævva 3 år fremover i tid *sukk* Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Gleder meg til å se herligheten! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Gratis Blir kult dettte.. Poste noen bilder da med noen duds inni bilen.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bilen er i Bergen sier du? Står den sånn at jeg får sett den, eller gjemt vekk fra alt og alle, og er du i Bergen for tiden? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Bilen er i Bergen sier du? Står den sånn at jeg får sett den, eller gjemt vekk fra alt og alle, og er du i Bergen for tiden? 6126413[/snapback] Bilen står på kaia i Bergen. Noe mer nøyaktig kan jeg ikke si, da jeg ikke har vært der enda selv (etter at bilen kom dit). Den drar dog videre igjen i morgen klokken 20:00 Så etter en dag på hurtigruta, er den kommet til meg her i Kristiansund. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ohh, Utrolig sewwt car du har der ja! Blir helt misunnelig, likte bare ikke festet for skiltet foran.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Nå fikk jeg beskjed fra Fjordline om at bilen min er fortollet, og er klar for norske veier Dog bare på prøveskilt, siden engangavgiften ikke er betalt enda. Prøver fortsatt å få kontakt med NorLines som skal frakte bilen på båt hjem til Kristiansund. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 *sukk* for et slit. Da har jeg snakket med Falken i Bergen, Bergen Taxi, Fjordline, NorLines, Hurtigruta, servicekontoret i Kristiansund, havnevesenet i Kristiansund, og min kjære bank her i byen. Bilen har godkjent forsikring fra og med i dag, og den blir hentet på kaia av Falken bergingsbil og kjørt ombord på nordgående Hurtigrute i Bergen klokken 17:00 i dag. Båten går videre til Kristiansund klokken 20:00, og kommer fram her i Kristiansund natt til søndag klokken 01:00 (21. mai). Så da hentet jeg bilen klokken 01:30 natt til søndag 21. mai på havna i Kristiansund. Til de som vil se eller høre Dette blir steindyrt, men hva gjør man ikke for sin kjære bil Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Surt med skole på mandag, hvis ikke skulle jeg tatt med meg et flagg og stått på kaia og heiet. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Surt med skole på mandag, hvis ikke skulle jeg tatt med meg et flagg og stått på kaia og heiet. 6133401[/snapback] Natt til søndag Ikke natt til mandag. Det er mao på lørdag at bilen kommer. Klokken 01:00, natt til søndag. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 dritrått *misunnelig som bare pokker* fort deg og legg til bilder når du kommer hjem Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Natt TIL søndag ja.. da er det surt at jeg er på sunndalsøra.. faen Kan jeg få være vennen din? :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 15.000 for seler og lykter..? Og det MÅ du ha nytt fra fabrikk..? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 svarte nå ble jeg en smule misunnelig her gitt.. konge bil, og konge farge!! keep it clean, IKKE no plastic fantastic på den, please! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Natt TIL søndag ja.. da er det surt at jeg er på sunndalsøra.. faen Kan jeg få være vennen din? :!: 6136479[/snapback] Ingen ledige plasser for øyeblikket, men send søknad og cv på PM så skal jeg vurdere det Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 15.000 for seler og lykter..?Og det MÅ du ha nytt fra fabrikk..? 6137888[/snapback] Nei, men siden det er ca. 1-2 dager ventetid på å få nye deler, mot kanskje flere uker fra statene eller andre plasser på brukt så må jeg vurdere nye deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå