Ol'H Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg siktet både til Turtallsmaskin og riskoker med den betegnelsen Men poenget var at til japsemonster og være så var denne som du sier stilren og noen av de penere jeg har sett Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Rå bil absolutt, selv om jeg ikke har så mye tilovers for mixmastere så var denne virkelig snadder! 5791290[/snapback] Takk! Men.. Mixmastere? 5791861[/snapback] Tipper det går i samma gata som riskokere.. 5791971[/snapback] RX-7 er nå vel ikke noe riskoker.. Herre! Greit om jeg hadde kjøpt en 10 år gammel Civic med mer ettermontert plastikk enn en cola-flaske fabrikk bruker på et år, men denne er jo original og stilren. 5792619[/snapback] Hehe, nevnte ikke noe om at RX7 var noe riskoker, men bare at begrepet mixmaster sikkert hadde noe samma betydning som riskoker, men mulig jeg tok feil. Aldri hørt mixmaster før. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Hehe, nevnte ikke noe om at RX7 var noe riskoker, men bare at begrepet mixmaster sikkert hadde noe samma betydning som riskoker, men mulig jeg tok feil. Aldri hørt mixmaster før. 5794469[/snapback] Det er vanskelig å gjette om noen er sint eller ironisk/tuller i et skrevet medium Jeg bare tullet og mente absolutt ingenting "alvorlig" med det jeg skrev. Sånn at ingen lurer på det i alle fall.. Når det er sagt. Vi byttet eksos på Imprezaen i går, og resultatet ble meget bra. God lyd og et fantastisk utseende Skulle nesten fått Trond innpå her for å legge opp en showcase selv. Jeg kan spørre han i dag. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Da har jeg fått ankomstdato for bilen min 12. april kommer bilen til Newcastle, og lastes over til Fjordline. Fjordline går som alle vet fra Newcastle til Bergen. Overfarten tar ca. 24 timer. Jeg flyr nedover til Bergen og plukker opp bilen. Så får vi se på været om jeg kan kjøre hjem (sommerdekk med 265 i bredde...!) eller om jeg kjører på hurtigruta som frakter oss begge trygt hjem til Kristiansund. Gleder meg! 5786180[/snapback] Hvor i kristiansund bor du? Si fra når jomfruturen går, for denne bilen vil jeg se irl! Forresten, grattis med ny bil Endret 26. mars 2006 av Edge Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Når kommer bilder av bilen? Eller mao, hvor er den i verden? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 hmmm, så ikke skiltholderen før nå... Grøss og gru, ødelegger jo fronten ganske mye. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Da har jeg fått ankomstdato for bilen min 12. april kommer bilen til Newcastle, og lastes over til Fjordline. Fjordline går som alle vet fra Newcastle til Bergen. Overfarten tar ca. 24 timer. Jeg flyr nedover til Bergen og plukker opp bilen. Så får vi se på været om jeg kan kjøre hjem (sommerdekk med 265 i bredde...!) eller om jeg kjører på hurtigruta som frakter oss begge trygt hjem til Kristiansund. Gleder meg! 5786180[/snapback] Hvor i kristiansund bor du? Si fra når jomfruturen går, for denne bilen vil jeg se irl! Forresten, grattis med ny bil 5814283[/snapback] Kristiansund er en liten by, så tror nok du vil merke det når bilen er kommet hit Regner med ankomstdato til Norge 14 april (eller like over påske hvis jeg er uheldig). Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Når kommer bilder av bilen? Eller mao, hvor er den i verden? 5814973[/snapback] Bilen er på vei fra Japan med RoRo, og kommer hit i løpet av april. Da vil det komme en masse bilder av bilen, i tillegg til dem som ligger i første post. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 hmmm, så ikke skiltholderen før nå... Grøss og gru, ødelegger jo fronten ganske mye. 5815214[/snapback] Fronten er dønn original fra 1999-2002 Mazda RX-7, og den inneholder en skiltholder. That's life. Det finnes nok av identiske replika-fronter uten skiltplate, men da må jo skiltet monteres en annen plass i fronten (etter en masse regler om plassering og synlighet).. Så alt i alt er det egentlig ganske bra at fronten kommer ferdig med plate for dette. Det vil jo sikkert komme "amerika" skilter på bilen.. Sånne firkantede skilter, og ikke de vanlige norske skiltene. Da ser det jo ikke like ille ut. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Fronten er dønn original fra 1999-2002 Mazda RX-7, og den inneholder en skiltholder. That's life. Det finnes nok av identiske replika-fronter uten skiltplate, men da må jo skiltet monteres en annen plass i fronten (etter en masse regler om plassering og synlighet).. Så alt i alt er det egentlig ganske bra at fronten kommer ferdig med plate for dette. Det vil jo sikkert komme "amerika" skilter på bilen.. Sånne firkantede skilter, og ikke de vanlige norske skiltene. Da ser det jo ikke like ille ut. 5819752[/snapback] Nja, syns fortsatt det er for høyt. Å ødelegger symmetrien i fronten, må da være mulig og montere skiltet helt nederst i luftinntaket? Dette stopper vel kanskje litt innslipp av luft, men tviler på at utgjør noe risiko. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Nja, syns fortsatt det er for høyt. Å ødelegger symmetrien i fronten, må da være mulig og montere skiltet helt nederst i luftinntaket? Dette stopper vel kanskje litt innslipp av luft, men tviler på at utgjør noe risiko. 5819834[/snapback] Det er uansett ikke aktuelt å bytte frontfangeren i en uoriginal en og lakkere om Om jeg hadde fått valget når fangeren ble kjøpt og lakkert/montert i utgangspunktet så kunne jeg vurdert det, men ikke nå i ettertid. I tillegg så hindrer det luft ja, som du sier. Så det er dumt å plassere der nede. Hvis bilen hadde blitt godkjent med skilt bare bak, så kunne jeg gjort det (med en uoriginal fanger). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det er uansett ikke aktuelt å bytte frontfangeren i en uoriginal en og lakkere om Om jeg hadde fått valget når fangeren ble kjøpt og lakkert/montert i utgangspunktet så kunne jeg vurdert det, men ikke nå i ettertid. I tillegg så hindrer det luft ja, som du sier. Så det er dumt å plassere der nede. Hvis bilen hadde blitt godkjent med skilt bare bak, så kunne jeg gjort det (med en uoriginal fanger). 5820099[/snapback] Ja skjønner, men på en ellers flott bil plagde dette meg utrolig... Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja den er liten, men jeg vil fortsatt vite hvor jeg skal stå med norske flagg Neida.. Men gleder meg til å se den Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 sry... men jeg kan ikke noe for det azz blir såååå jævlig kåt av og se på en mazda rx-7 ikke minst høre den wankel motorn azzzzz omg! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Ja den er liten, men jeg vil fortsatt vite hvor jeg skal stå med norske flagg Neida.. Men gleder meg til å se den 5821515[/snapback] Været i Bergen, på fjellet (veien mellom Bergen og Kristiansund) og været her i byen avgjør om jeg kjører bilen hjem fra Bergen eller om jeg setter den på Hurtigruta. Så om jeg kommer med båten er kaia den rette plassen å stå. Hvis ikke så er vel kanskje fotoboksen ved flyplassen eller noe den beste plassen Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 sry... men jeg kan ikke noe for det azz blir såååå jævlig kåt av og se på en mazda rx-7 ikke minst høre den wankel motorn azzzzz omg! 5822829[/snapback] Jeg kjenner følelsen Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja den er liten, men jeg vil fortsatt vite hvor jeg skal stå med norske flagg Neida.. Men gleder meg til å se den 5821515[/snapback] Været i Bergen, på fjellet (veien mellom Bergen og Kristiansund) og været her i byen avgjør om jeg kjører bilen hjem fra Bergen eller om jeg setter den på Hurtigruta. Så om jeg kommer med båten er kaia den rette plassen å stå. Hvis ikke så er vel kanskje fotoboksen ved flyplassen eller noe den beste plassen 5823289[/snapback] Kjenner en som jobber på flyplassen, så kan vi kjøre drag *ler* Fra spøk til "alvor": Skal den trimmes? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Ja den er liten, men jeg vil fortsatt vite hvor jeg skal stå med norske flagg Neida.. Men gleder meg til å se den 5821515[/snapback] Været i Bergen, på fjellet (veien mellom Bergen og Kristiansund) og været her i byen avgjør om jeg kjører bilen hjem fra Bergen eller om jeg setter den på Hurtigruta. Så om jeg kommer med båten er kaia den rette plassen å stå. Hvis ikke så er vel kanskje fotoboksen ved flyplassen eller noe den beste plassen 5823289[/snapback] Kjenner en som jobber på flyplassen, så kan vi kjøre drag *ler* Fra spøk til "alvor": Skal den trimmes? 5825434[/snapback] Hvis du hadde klart å få til noe sånn at vi kan kjøre på flyplassen en gang så hadde jo det vært rått. Jeg regner med Kjell Åge og Trond hadde blitt med på flekken. Samt broren til Trond i Skylinene sin.. Bilen skal nok ikke trimmes i første omgang. Det første som må gjøres er oppgradering av kjøling, eksos, overvåking og instrumentering, ny EMU (computer) og custom mapping tilpasset norsk bensin+++ Så kan vi se om det blir litt trimming etterpå. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Broren til trond har en skyline R32? Tror jeg har sett den.. Visste ikke at det var så mange fete biler i byen.. Makan BTW. Kjenner du en som kjører en grønn styla civic med grønne neons? Har sett den bilen en par ganger.. EDIT- Uansett så er ikke kompisen særlig høyt i gradene(mekker på brannbilene for det meste) Endret 28. mars 2006 av Edge Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Broren til trond har en skyline R32? Tror jeg har sett den.. Visste ikke at det var så mange fete biler i byen.. Makan BTW. Kjenner du en som kjører en grønn styla civic med grønne neons? Har sett den bilen en par ganger.. EDIT- Uansett så er ikke kompisen særlig høyt i gradene(mekker på brannbilene for det meste) 5827034[/snapback] Broren til Trond har en hvit Skyline R32 ja.. Så den senest istad Kjenner ikke, men har snakket med han som hadde den grønne Civic'en. Han har visstnok solgt den (og jeg var nær å kjøpe i fjor ). Kristiansund er stappet med gromme biler.. 4 stk Skyline, 2 stk Supra, 3 stk RX-7, en drøss med 200SX og Impreza WRX'er.. Er jo også noe bra tyske biler her.. 2 stk Mercedes SL600 f.eks. Også en uendelig mengde med diverse alt annet PS: Noen av disse "bor" delvis andre plasser, f.eks. Averøy, men er titt og ofte her i byen, eventuelt jobber/går skole her i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå