Marvil Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Da har bilen vært nok en gang til Trondheim. Denne gangen for visning og kontroll på Biltilsynet (som nå kaller seg vegvesenet, av en eller annen merkelig grunn).6279443[/snapback] Det er jo en del av Statens Vegvesen, så det er ikke så veldig rart. Trafikkstasjon heter det forøvrig. Navnet Biltilsynet er nedlagt for maaaaaaaaaaaaaaaaange år siden, bortsett fra på folkemunne.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Tråden oppdatert: http://forum.jsbk.no/showthread.php?t=13 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 250,- felgen, hørtes billig ut! Jeg liker bilen din. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 250,- felgen, hørtes billig ut! Jeg liker bilen din. 6300252[/snapback] Takk! Skal ta masse bilder i dag under arbeidet. Akkurat nå stakkars står den på bukker uten hjul. Syns synd på den, men det er jo til det bedre. Skal vaske/rengjøre og lakkere calipere i dag. Så langt jeg rekker i alle fall. Også sende felgene til sand/glass -blåsing og pulverlakking så snart jeg får muligheten. Også skal fronten av en av dagene, for montering av netting i grillen. Er så åpent og stygt der nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Netting kan absolutt gjøre seg bra, ja. Er en fin måte å diskrét piffe opp bilen litt, for at den ser rå ut original er det ingen tvil om, men litt småfiks kan absolutt gjøres. Har du noen planer om, eventuelt sett resultater av, lakkering av "vingen" på frontfangeren? (Hva heter egentlig den nederste delen?^^) Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Netting kan absolutt gjøre seg bra, ja. Er en fin måte å diskrét piffe opp bilen litt, for at den ser rå ut original er det ingen tvil om, men litt småfiks kan absolutt gjøres. Har du noen planer om, eventuelt sett resultater av, lakkering av "vingen" på frontfangeren? (Hva heter egentlig den nederste delen?^^) 6301157[/snapback] Heter vel noe sånt som spoiler. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Heter vel noe sånt som spoiler. 6301264[/snapback] Eller frontleppe Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Tror frontleppe er et koseuttrykk for frontfanger faktisk. Men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Tror frontleppe er et koseuttrykk for frontfanger faktisk. Men jeg er ikke helt sikker. 6301716[/snapback] Frontleppe er vel mer ment som den delen av fronten som er en egen bit som sitter under frontfangeren. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Riktig som kremt sier, leppa settes på under fangeren. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Frontleppe var altså ordet jeg lette etter i hvert fall. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hihi, jeg sa jeg ikke var helt sikker Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har ingen planer så langt om å lakkere frontleppa på bilen nei. Det må være litt sort for å bryte opp. Alt for mye blått blir ikke fint (i mine øyne). I dag fikk jeg lakkert caliperne på venstre side, og har tatt en del bilder av dette. Fikk også rengjort felgene på samme side, og piffet opp dekkene med bumper shine. Så nå ser gummien i det minste litt frisk ut. Grå dekk og skitne felger er bare ekkelt.. Skal legge ut bildene i morgen. Så snart det blir bra vær igjen (har begynt å blåse og regne) så skal jeg få tatt høyre side av bilen på samme måte. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Tråden er oppdatert med bilder etter lakkeringen. http://forum.jsbk.no/showthread.php?p=14 Lenke til kommentar
TKV Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 det ble tøft! Tror det blir tøft med hvite felger! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Tråden oppdatert med mer informasjon: http://forum.jsbk.no/showthread.php?p=14 Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Vet at du har sagt at den ikke skal bli slik, men, ikke gjør den slik, vær så snill! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Vet at du har sagt at den ikke skal bli slik, men, ikke gjør den slik, vær så snill! 6371323[/snapback] Lenken fungerer ikke. Kan jeg gjette at bloggen det lenkes til er relatert til Tokyo Drift eller noe? Har sett filmen, og det var et par pene RX-7er i den. Nesten ukjennelig etter all stylingen, men allikevel. Jeg har ingen planer om å gjøre annet enn veldig små detaljerte endringer av utseende på min bil. Sånn som f.eks. lakkering av caliperne. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Tipper det er den sølv med svart folie på midten som var i Dagbladet angående Norges Feteste Bil, det er snakk om..? Endret 24. juni 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tipper det er den sølv med svart folie på midten som var i Dagbladet angående Norges Feteste Bil, det er snakk om..? 6372776[/snapback] Det var det. Voldtekt av en fin bil kan det også kalles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå