Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 1994 Mazda RX-7 Type R


SilentNET

Anbefalte innlegg

Da har bilen vært nok en gang til Trondheim. Denne gangen for visning og kontroll på Biltilsynet (som nå kaller seg vegvesenet, av en eller annen merkelig grunn).

6279443[/snapback]

Det er jo en del av Statens Vegvesen, så det er ikke så veldig rart. Trafikkstasjon heter det forøvrig. Navnet Biltilsynet er nedlagt for maaaaaaaaaaaaaaaaange år siden, bortsett fra på folkemunne.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
250,- felgen, hørtes billig ut! Jeg liker bilen din. :wee:

6300252[/snapback]

 

Takk!

 

Skal ta masse bilder i dag under arbeidet. Akkurat nå stakkars står den på bukker uten hjul. Syns synd på den, men det er jo til det bedre. Skal vaske/rengjøre og lakkere calipere i dag. Så langt jeg rekker i alle fall. Også sende felgene til sand/glass -blåsing og pulverlakking så snart jeg får muligheten.

 

Også skal fronten av en av dagene, for montering av netting i grillen. Er så åpent og stygt der nå.

Lenke til kommentar

Netting kan absolutt gjøre seg bra, ja. Er en fin måte å diskrét piffe opp bilen litt, for at den ser rå ut original er det ingen tvil om, men litt småfiks kan absolutt gjøres.

 

Har du noen planer om, eventuelt sett resultater av, lakkering av "vingen" på frontfangeren?

 

(Hva heter egentlig den nederste delen?^^)

Lenke til kommentar
Netting kan absolutt gjøre seg bra, ja. Er en fin måte å diskrét piffe opp bilen litt, for at den ser rå ut original er det ingen tvil om, men litt småfiks kan absolutt gjøres.

 

Har du noen planer om, eventuelt sett resultater av, lakkering av "vingen" på frontfangeren?

 

(Hva heter egentlig den nederste delen?^^)

6301157[/snapback]

 

Heter vel noe sånt som spoiler.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen planer så langt om å lakkere frontleppa på bilen nei. Det må være litt sort for å bryte opp. Alt for mye blått blir ikke fint (i mine øyne).

 

I dag fikk jeg lakkert caliperne på venstre side, og har tatt en del bilder av dette. Fikk også rengjort felgene på samme side, og piffet opp dekkene med bumper shine. Så nå ser gummien i det minste litt frisk ut. Grå dekk og skitne felger er bare ekkelt.. ;)

 

Skal legge ut bildene i morgen.

 

Så snart det blir bra vær igjen (har begynt å blåse og regne) så skal jeg få tatt høyre side av bilen på samme måte.

Lenke til kommentar
Vet at du har sagt at den ikke skal bli slik, men, ikke gjør den slik, vær så snill!

6371323[/snapback]

 

Lenken fungerer ikke.

 

Kan jeg gjette at bloggen det lenkes til er relatert til Tokyo Drift eller noe? Har sett filmen, og det var et par pene RX-7er i den. Nesten ukjennelig etter all stylingen, men allikevel.

 

Jeg har ingen planer om å gjøre annet enn veldig små detaljerte endringer av utseende på min bil. Sånn som f.eks. lakkering av caliperne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...