Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 1994 Mazda RX-7 Type R


SilentNET

Anbefalte innlegg

Off Topic: har du bilde av denne Audien?

 

topic: har du tenkt på noen modifikasjoner på mazdaen?

6177045[/snapback]

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455924&st=0

 

Tråden jeg lagde på Audien. Ser ut som bildene er borte, men jeg kan legge ut noen her.

 

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Bilde 6

 

Jeg har masse planer for Mazda'en, og de er beskrevet litt fram og tilbake her i tråden allerede :)

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rå bil SilentNET og den blir selvsagt finere med litt lykter, jeg gleder meg til å se resultater etter hvert :)

 

Lykke til!

 

PS- Vi møtes på Våler neste år ;)

6177115[/snapback]

 

Til neste år har jeg nok 300-320 hk på bakhjulene, nye dekk, nytt innsug, nytt eksosanlegg, ny motorstyringsenhet, to nye turboer og en del mer elektronikk. Det kommer uansett til å bli morsomt :)

 

Har planer om å kjøre med to forskjellige maps for motoren. Ett for daglig bruk (originalt), og et noe mer aggresivt map for banebruk :) Bilen må jo være godkjent vettu.

Lenke til kommentar
Hva med å bytte ut den stygge frontfangeren med en uten skiltholder, og montere skilt i inntaket, eller liggende mellom lyktene?

6177307[/snapback]

 

Stygg frontfanger? :p Er ingenting stygt med den der. Original og god som gull. Den forblir på bilen ja :)

 

Flere andre som har foreslått det allerede, men jeg ser ingen grunn til å bytte den ut. Skiltet er faktisk mindre i veien der oppe enn det ville vært andre plasser.

Lenke til kommentar
Det må da ha en effekt på aerodynamikken? :p Det gjør forbruket større ergo større kostnand. Jeg ser ingen grunn til å ikke bytte! :)

6178941[/snapback]

Tror nok ny fanger koster mer i innkjøp en de små dråper ekstra bensin utgjør.

 

Men ja jeg er helt enig, skiltholderen er stygg. Men resten av bilen er flott, selv om jeg hater japse interiør så kan det vel unnskyldes på en slik bil!

Lenke til kommentar

Som allerede nevnt mange ganger i denne tråden. Frontfangeren min er kommet for å bli.

 

Dette er en original fanger, og passform er perfekt + at den gjør framtidige modifikasjoner enklere, da den passer med ting som eventuelt skal gjøres på bilen. Den er også laget i et mye bedre materiale enn de fleste tredjeparti fangere, og skiltet må jo være foran der en plass uansett, så nå har jeg i alle fall en passende plass å ha det.

Lenke til kommentar

Det er ikke aktuelt å skaffe noe mindre skilt enn de jeg får utlevert hos Statens Vegvesen. Sånn blir det bare trøbbel av.

 

I morgen bestiller jeg deler hos Mazda forhandleren her i byen, for nå orker jeg ikke vente lenger. Sist jeg snakket med dem var alt jeg trengte på lager i Belgia, og kunne leveres på ca. 2 dager.

 

I tillegg til det jeg trenger (hovedlykter, setebelter og ny bensintank måler/sensor) bestiller jeg 3 stk vindusviskere og noe små interiør detaljer som er slitne. Skal også plukke opp noe bumper shine for å friske opp de nå ganske grå plastdetaljene (front leppe blant annet).

 

Jason hos RX7Store i USA skaffer meg i tillegg noe Intercooler rør fra Greddy som skal friske opp motorrommet, og hjelpe til med montering av HKS SSQV dumpventilen min :)

 

Går vel fort et par uker før det dukker opp, men får vaske og pusse på bilen fram til da. Skal bli godt å få mekke litt igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...