Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 1994 Mazda RX-7 Type R


SilentNET

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes ikke du burde ha så mange dekaler på egentlig! ble litt trist når jeg så hvordan den så ut :cry:

6401888[/snapback]

 

Det der er ikke engang alle.. Har flere liggende :p

 

Dekalene blir nok værende. Har dekaler bare på ting som er på bilen. Kanskje jeg finner en annen plass til dem senere, hvem vet. Men tror nok ikke at dem forsvinner helt nei.

 

Liker dem jeg :)

Lenke til kommentar
Bruk de ordentlige logoene til Momo, Toyo og alle de der hvis du først skal ha dekaler. Blir liksom så halveis med noe du har lagd selv. Min mening ihvertfall.

6406359[/snapback]

Neineinei. Det er mye mer stilrent hvis alle emblemene har samme farge, samme font og skriftstørrelse. Litt gult, litt grønt litt rødt, osv blir bare rotete.

Lenke til kommentar
Bruk de ordentlige logoene til Momo, Toyo og alle de der hvis du først skal ha dekaler. Blir liksom så halveis med noe du har lagd selv. Min mening ihvertfall.

6406359[/snapback]

Neineinei. Det er mye mer stilrent hvis alle emblemene har samme farge, samme font og skriftstørrelse. Litt gult, litt grønt litt rødt, osv blir bare rotete.

6418309[/snapback]

 

De fleste som har spons på bilen, pleier å ha det i en bestemt farge, feks hvit som vil passe til mørke biler..

Lenke til kommentar

Det var ikke stygt syns jeg.. Liker slike dekaler på siden.. Skulle jeg komme med en kommentar, må det vær at jeg syns gjerne også at det burde være orginal skrfit, ikke i mangen farger, hadde holdt me hvit.. Itillegg så burde det i mine øyne vært litt lenger fram. litt mindre skrift og litt lenger ned... :p Men som sagt, jeg likte det.. Var litt uvant, men likte det.. :)

Lenke til kommentar

Selve idèen med dekaler er god, men ville dessverre gått for en annen utforming..

 

- Firmaets originale logo

- Ensfarget utseende på alt

- Lik bredde på hele rekka

- Om ikke lik bredde, så "høyrejustert" det slik at de går jevnt med døra (mot skjermen)

 

Noe ala dette, slik jeg egentlig hadde/har planer om på min.. :)

dekaler.jpg

Lenke til kommentar
Selve idèen med dekaler er god, men ville dessverre gått for en annen utforming..

 

- Firmaets originale logo

- Ensfarget utseende på alt

- Lik bredde på hele rekka

- Om ikke lik bredde, så "høyrejustert" det slik at de går jevnt med døra (mot skjermen)

 

Takk for konstruktiv kritikk Marvil.

 

Hadde jeg hatt logoene for hånda, så hadde jeg kanskje gjort det sånn. Men hadde ikke det. Vi får se om jeg ikke leter fram logoene og endrer størrelsen og kanskje plasseringen senere en gang.

 

I første omgang var poenget og få dem på bilen, og da ble det sånn. Syns personlig at det ikke ble så ille som mange skal ha det til, men smaken er jo forskjellig.

 

Enkelte liker bling bling, andre liker helt clean. Noen liker klistremerker og neon, og jeg er en av dem. Det jeg derimot ikke liker er hue og ræva full av plastikk og billige replika deler. 5" eksos på liten bil med 1.6 sugemotor og svær grafikk over hele bilen. "Lakking" med malekost og maling etc. kapping av fjærer og mye annet rart.

 

Konstruktiv kritikk som Marvil her kommer med tar jeg med tid til å lese, og tenke over. Alle de andre svarene og kritikken som ikke har noe fornuftig å komme med, tar jeg ikke like tungt inn over meg.

 

Jeg har eller skal montere deler og produkter fra alle produsentene/leverandørene du ser navnet til på bilen min. Hvis ikke hadde jeg aldri hatt dem der. Alt dette er ting som er kjøpt, men som ikke nødvendigvis er montert enda. Unntaket er f.eks. Bride. Derfor er heller ikke Bride kommet med på bilen så langt.

 

A'PEXi Power Intake & eksos

Big-Wheels - dekk og felger (leverandør)

Pioneer - DVD-spiller

Blitz - turbo timer

HKS - dumpventil

Bride (ikke på bilen enda) - racing stoler

Toyo Tires - dekk (produsent)

Momo - kjøresko, hansker, setebelter, ratt++

 

Osv osv..

 

De som fyller bilen av dekaler enten på den ene eller andre måten, uten å ha produktene skjønner jeg mindre av, men det får være opp til dem.

Lenke til kommentar

SilentNET: For all del, det er din bil, og jeg er helt enig med deg i at en skal gjøre det en selv vil (og jeg er helt enig i det du sier om plastic fantastic + ymse jalla-trim), men jeg synes rett og slett de dekalene dine ødela bilen (i mine øyne)

 

Jeg ville hatt de i en litt med nedtonet farge, grå f.eks og gjerne nede langs sideskjørtet. Å ha de på dørene i den størrelsen du har valgt blir litt sånn "SilentNET" på din side og "My bitch" på passasjersida.

Lenke til kommentar
vet ikke om noen har spurt, om det har blitt spurt så beklager jeg! skal du ta med bilen til rudskogen eller "gatebil 2006"? håper du gjør, vil gjerne se bilen, utrolig sjalu skjønner du! vil gjerne hatt en så fin og kul bil sjøl. må jo da dessverre vente en liten stund. men men du veit aldri forseint.

6463153[/snapback]

 

Jeg fikk skiltene mine like før helga, så nå kan det godt hende at jeg tar turen til et treff eller to ja. Må få fikset en tankmåler/sensor først, ellers er alt i orden.

 

Har vært vanskelig å dra uten skilt tidligere. Skal også en tur nedover til Oslo for å snakke med Amotor så snart jeg får muligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...