ErlendRU Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Får ikke sett kampen Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Får ikke sett kampen 5624993[/snapback] Jeg skal oppdatere deg jeg ErlendRU. 3-1 Til United 5624993[/snapback] ALDRI! Med det laget United stiller med i dag kunne jeg slått dem. Endret 18. februar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 SCORING! CROUCH, stang-stang inn! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Fortjent seier til LFC. For en ræva kamp av united. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Godt å se noen subjektive/objektive supportere.. - ellernoe Stakkars Smith Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) OG Champions League - tråd. Her er kveldens kamper: Champions League PSV - Lyon 20:45 R.Madrid - Arsenal 20:45 Benfica - Liverpool 20:45 Bayern - Milan 20:45 Simen tipper: PSV - Lyon 0-2 R.Madrid - Arsenal 4-1 Benfica - Liverpool 1-2 Bayern - Milan 2-3 Digger CL-kvelder! Endret 21. februar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ManU mangler ein "sjef" på mitbanen 5616108[/snapback] Ser at de dessverre vil ha Carrick nå. Dette liker jeg som Tottenham-supporter dårlig. Det som bekymrer meg mest for tida, er at Arsenal slo ut Real Madrid. HVIS Arsenal skulle vinne CL, og ikke kommer blant de fire øverste i PL, OG Tottenham får 4. plass, da vil Arsenal få "Tottenhams CL-plass" til neste år. Dere husker vel skandalesaken om Liverpool og CL-plass.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror det blir vanskelig å slå Barca i år gitt.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror det blir vanskelig å slå Barca i år gitt.. 5726412[/snapback] Lyon tar de. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Poster dette her jeg: Champions League: (min personlige kommentar i italic/klammer) Kvartfinaler: Arsenal - Juventus (Juventus vinner) AC Milan - Lyon (Lyon vinner) Inter Milan eller Ajax - Villarreal (Inter vinner begge to) Barcelona - Benfica (Barcelona vinner) Semifinaler: Vinner Arsenal - Juventus mot vinneren av Inter Milan eller Ajax - Villarreal (Juventus vinner semi'n mot Inter Milan) Vinner AC Milan - Lyon mot vinneren av Barcelona - Benfica (Lyon vinner semifinalen mot Barcelona) Min finale: Lyon slår Juventus. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kvartfinaler: Arsenal - Juventus (Juventus vinner) AC Milan - Lyon (Lyon vinner) Inter Milan eller Ajax - Villarreal (Inter vinner) Barcelona - Benfica (Barca vinner) Semifinaler: Vinner Arsenal - Juventus mot vinneren av Inter Milan eller Ajax - Villarreal (Juventus vinner semi'n mot Inter Milan) Vinner AC Milan - Lyon mot vinneren av Barcelona - Benfica (Barca vinner semifinalen mot Lyon) Da blir det Barca Juve i finalen, som barca vinner... Skulle helst sett en finale med barca og lyon, men... Ser at de dessverre vil ha Carrick nå. Dette liker jeg som Tottenham-supporter dårlig.5726149[/snapback] Det liker jeg, som united supporter, og dårlig... Skal de ha noen som helst ambisjoner om å vinne pl og cl må de ha en SKIKKELIG sjef der.. Jeg mener at Carrick ikke er god nok... Ser desverre ut til at Ballack forsvinner til søple-chelsea.. De er jo kjent for å snappe spillere foran nesa på united... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har du sett Carrick spille denne sesongen? Bortsett fra noen få middels kamper har han vært strålende. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Men han kan er ikke god nok for manu... Han blir et sånn park-kjøp, som ikke løfter klubben.. Mener jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Park er knallgod, men vansmektes i United. :\ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Carrick er bedre enn både Fletcher og O'shea, så jeg tar han imot med åpne armer! Hadde United spilt 4-5-1 med rendyrkete indreløpere kunne Park gjort det bra. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Carrick er bedre enn både Fletcher og O'shea5731499[/snapback] Ja, hvert fall fletcher... Det er jeg enig i.. Det jeg mener er at jeg syns ikke united skal bruke penger på en spiller som carrick... Invester heller i en skikkelig spiller (les:verdensstjerne) Dem har gjort mye bomkjøp de siste årene (park, dumbo-djemba, kleber, bellion osv..) Jeg har ikke sett mye til de nyeste spillerne, Vidic og Evra, men det jeg har sett er jeg ikke ekstremt imponert over... Men de har gjort noen bra kjøp også, som Rooney, Ronaldo, Nistelrooy og van der Sar... Btw: United + 4-5-1 = Endret 10. mars 2006 av azzman Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvordan er Park et bomkjøp? Mitt inntrykk er at han har imponert de gangene han har spilt denne sesongen. Uansett er det for tidlig å snakke om bomkjøp før han har spilt en hel sesong, spesielt når det er tale om en spiller som aldri har spilt i Premiership før. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Rooney med 2 mål allerede mot magpies, elsker gutten! Lenke til kommentar
brd Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Akkurat nå er Roony den beste spissen i England (Verden). Men sin hurtighet og styrke i kroppen. Har aldri sett maken Endret 12. mars 2006 av brd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå