Maiev S. Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Den offisielle Premier League-tråden: Med mulighet for innspill om FA-cupen Her kan alle fotball-frelste diskutere Premier League-kamper, -spillere, -lag osv. Selv må jeg utrope meg selv som en stolt Liverpool-supporter etter en fin sesong i Premier League. Det var gøy å se laget rundspille Arsenal til de grader i går kveld. Liverpool er virkelig på riktig vei i Premier League. Liverpool er laget ihvertfall. Endret 15. februar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Liverpool ja! Tror LFC tar andreplassen i år gitt.. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Ja, Liverpool vinner PL bak Chelsea pleier jeg å si. Den rubel-klubben kjøper alt de kan skaffe seg av usympatiske primadonnaer. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Newcastle 2-1 mot Aston Villa er en start og fortsatt med i FA-cupen. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Gleder meg til Lørdag, Liverpool - Scum i FA-cupen. Blir nok jevnt, men bare Liverpool gjør som de gjorde mot Scum i PL + at de putter sjansene sine blir det nok seier. Newcastle2-1 mot Aston Villa er en start og fortsatt med i FA-cupen. Grrr, Owen-tyver. Endret 15. februar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Gleder meg til Lørdag, Liverpool - Scum i FA-cupen. Blir nok jevnt, men bare Liverpool gjør som de gjorde mot Scum i PL 5610483[/snapback] Som de gjorde mot scum ? Hva da? tapte? :!: Liverpool sine spisser har ikke scoret på 9 timer! Offensivt er jo LFC en vits. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Gleder meg til Lørdag, Liverpool - Scum i FA-cupen. Blir nok jevnt, men bare Liverpool gjør som de gjorde mot Scum i PL 5610483[/snapback] Som de gjorde mot scum ? Hva da? tapte? :!: Liverpool sine spisser har ikke scoret på 9 timer! Offensivt er jo LFC en vits. 5615775[/snapback] Nå er det slik at Liverpool hadde betydlig flere sjanser en Manchester United i den kampen da, og hvis du tar med resten av setningen der det står "+ at de putter sjansene sine blir det nok seier." så gir det litt mer mening. Er 100% enig i at Liverpools spisser ikke er gode nok, drar av meg håret hver gang Morientes bommer på ballen på 99-prosent sjanser og Cissés giddalause spillestil. Å si at LFC er en vits fremover er jo direkte feil, de er bedre offensivt enn de fleste andre klubber i PL. LFCs goalgettere derimot, de er en vits. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Gleder meg til Lørdag, Liverpool - Scum i FA-cupen. Blir nok jevnt, men bare Liverpool gjør som de gjorde mot Scum i PL 5610483[/snapback] Som de gjorde mot scum ? Hva da? tapte? :!: Liverpool sine spisser har ikke scoret på 9 timer! Offensivt er jo LFC en vits. 5615775[/snapback] Nå er det slik at Liverpool hadde betydlig flere sjanser en Manchester United i den kampen da, og hvis du tar med resten av setningen der det står "+ at de putter sjansene sine blir det nok seier." så gir det litt mer mening. 5615814[/snapback] 2 halvsjanser mer? Uansett, United har ikke tapt mot LFC i Fa-cupen siden 1921 Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 3 vil nok jeg si. Akkurat, da er det jammen på tide snart. Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 ManU mangler ein "sjef" på mitbanen Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 ManU mangler ein "sjef" på mitbanen 5616108[/snapback] ManU mangler flere sjefer på midten, heldigvis. Setter også pris på at du har satt "brd" over logoen så vi slipper å se den. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Enig i at Liverpool kunne vært bedre offensivt. Mangler en spiss som kan bøtte inn mål i haugevis, helst ut av ingenting.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 If you're standing On a corner With a red scarf Round your neck Chelsea boys Will come and get ya And we'll break Your fucking neck Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Nå mistet jeg plutselig all respekt for deg LarsP. En klubb som bare mangler å skifte farge på draktene før den har blitt en ny klubb. En klubb som har en eier som sikkert er en av verdens rikeste, bruker alle pengene sine på de beste og de mest usympatiske spillerne i verden. Fields of Anfield Road: Outside the Shankly Gates I heard a Kopite calling Shankly they have taken you away But you left a great eleven Before you went to heaven Now it's glory round the Fields of Anfield Road. All round the Fields of Anfield Road Where once we watched the King Kenny play (and he could play) We had Heighway on the wing We had dreams and songs to sing Of the glory round the Fields of Anfield Road Outside the Paisley Gates I heard a Kopite calling Paisley they have taken you away You led the great 11 Back in Rome in 77 And the Redmen they are still playing the same way All round the Fields of Anfield Road Where once we watched the King Kenny play (and he could play) We had Heighway on the wing We had dreams and songs to sing Of the glory round the Fields of Anfield Road Og forresten LarsP, hvilken pokal er størst'a? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kom tilbake når dere har vunnet Premier League. Den pokalen tilhører forresten AC milan. Eventuelt den syra linjedommeren i LFC - Chelsea kampen. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Kom tilbake når dere har vunnet Premier League. Den pokalen tilhører forresten AC milan. Eventuelt den syra linjedommeren i LFC - Chelsea kampen. 5619062[/snapback] Haha, det er jo bevist med amatørfilm der man ser hele ballen inne. Og nei, den tilhørte AC Milan helt til de også trodde at den gjorde det. De kunne fort ha vunnet i ekstraomgangene, men en god og heldig Dudek sto strålende. Og forresten - så lenge Roman Abramovich eier Chelsea er det ingen andre klubber som kan kjempe om ligatittelen, desverre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Og forresten - så lenge Roman Abramovich eier Chelsea er det ingen andre klubber som kan kjempe om ligatittelen, desverre. 5619085[/snapback] Tull. Det som skiller LFC og United, dere godtar og tape. Når United får en midtbane man kan prate høyt om skal du se at Chelsea ikke er så langt unna. Men nå håper jeg bare umenneskelige Lampard kan bli skadet, faen denne mannen er et gnagsår. For ikke å snakke om Crespo. Jævla møkkamannen, dukker alltid opp når jeg følger med kamper på VG-nett. Masse sjanser til det andre laget før det dinger, men neida der var Crespo igjen. Men det er litt moro å se at lagene nå har skjønt hvordan Chelsea spiller, blir nok enda vanskeligere og spille i Blå drakt til neste år får vi håpe Endret 17. februar 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, og når Liverpool får noen spisser som kan score blir det enda mindre opp dit. Jeg må si at jeg har nesten blitt like anti-Chelsea som anti-United. Ah, hvor jeg frydet meg da M'Boro grisa Chelsea Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg mener at grunnen til at Chelsea er så overlegen ikke er at de har handlet for så mye, grunnen er at Arsenal og United ikke har handlet! Og LFC har kjøpt etter min mening søppel. Arsenal så man før sesongen at aldri kom til å bli noe, de har muligens den 7 beste stallen i PL for øyeblikket. Men likevel forventer noen at de skal vinne hele greia United har muligens det sterkeste forsvaret på papiret, med unntak av Silvestre. På topp er vi helt klart best i PL, men sentralt er vi ikke bedre enn noen hvis det andre laget har en litt god dag. Liverpool er god i defensivt, men jeg mener at svakheten er at de bidrar for dårlig offensivt med forsvaret. Å de har altfor stor sprekk i laget når de prøver og holde et press oppe. Jada Riise kommer av og til fram å sender ballen på tribunen, men hvor mange mål har Riise scoret på disse halvhjertede skuddene? 1? Spissene er en vits, å det har de vært de siste 5 årene i LFC. Owen var vel den siste gode. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Nå er jeg klar! Flere som skal se kampen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå