Gå til innhold

Ka headset skal eg kjøpa meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du skal ha noe som tåler en støyt, er generelt Koss ikke det beste å satse på.

Standardspørsmålene:

- Hvilken prisklasse?

- Trenger du mikrofon?

- Trenger du isolasjon fra omgivelsesstøy?

5611225[/snapback]

nei ikkje så mye men må jo sikker betala litt:(

trenger mic

nei eller kanskje

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Icemats headsett er faktisk ganske bra og billig, har en venn som har det.

Det er veldig behagerlig å ha på også. Tror det er en test av det på hardware....

EDIT: innlegg 600  :cool:  :!:

5614072[/snapback]

Disse fungerer glimrende for min del, til spilling. Men jeg er ikke en proff spiller. Men de er ikke lukket. Noe som egentlig ikke gjør noe, da det gjør de veldig behagelig å bruke. Mikrofonløsningen til Icemate'en er jeg mindre fornøyd med: en ekstern mikrofon. Har enda ikke fått brukt den i spilling. Problemer med å sette den opp, slik at man hører hva man sier.

Har også brukt Icemate til musikk, og jeg syns lyden er bedre enn Koss PortaPro (men hva vet jeg...).

Ulempen med Icemate er de gigantsvære bøylene. Går helt greit hvis man sitter i en stol, eller beveger seg lite, men skal man bevege seg er disse lite egnet

Glem de andre! Sennheiser PC-150 er optimalt :D

5673807[/snapback]

Hva gjør disse optimale?

Lenke til kommentar

Skal mykje til for at eit headset er optimalt, men eg vil uansett anbefale Sennheiser over både Koss og Icemat.

Eg har prøvd SB45, Siberia og PC150; og om eg i dag skulle kjøpt eit headset til gaming er PC150 det absolutte valg. Betre lyd, komfort og mikrofonløysing enn dei andre.

Eit meir utfyllande svar finn du i denne tråden som omhandlar samme emnet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=544352&hl=

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...