Gå til innhold

Starte ny character. Men hviket realm?


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt endel på Daggerspine som horde nå, og er drit lei. Det er alt for mange folk der + 80% av alle som spiller der er lvl 60.

 

Vurderer å spille opp en ny character, men vet ikke hvilket realm jeg skal velge.

 

Det må være et pvp realm, og hadde vært kjempe bra om det var endel norske der, og om ikke nivået var nådd sinnsyke høyder enda. At det er mulig å spille opp en character å få seg guild liksom.

 

Noen som har noe å anbefale ?

 

Samme om det er horde eller alliance. :)

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den nyeste serveren heter xavius, og her finner du nok mindre lvl 60s enn på noen annen server.

5610359[/snapback]

 

Det er ikke gøy med for få heller. Når du plutselig kommer til lvl 60, er det ingen mc guild etc på din server. Jeg ville si det hadde vært ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Balnazzar! Konge-realm :)

5610291[/snapback]

 

Jeg har hørt Balnazzar var bra, men overpopulert realm, og det er ikke gøy å vente i kø, hvis det er slik det er.

5610381[/snapback]

 

Balnazzar er langt fra over-populated ;)

 

En av guildkameratene mine nevnte faktisk at vi var low-pop, men det har jeg ikke merket noe til selv.

Lenke til kommentar
Balnazzar! Konge-realm :)

5610291[/snapback]

 

Jeg har hørt Balnazzar var bra, men overpopulert realm, og det er ikke gøy å vente i kø, hvis det er slik det er.

5610381[/snapback]

 

Balnazzar er langt fra over-populated ;)

 

En av guildkameratene mine nevnte faktisk at vi var low-pop, men det har jeg ikke merket noe til selv.

5610385[/snapback]

 

Ok, bare trodde det var slik.

Lenke til kommentar
Den nyeste serveren heter xavius, og her finner du nok mindre lvl 60s enn på noen annen server.

5610359[/snapback]

 

Det er ikke gøy med for få heller. Når du plutselig kommer til lvl 60, er det ingen mc guild etc på din server. Jeg ville si det hadde vært ganske kjedelig.

5610376[/snapback]

 

Det tar ikke lang tid før det er nok MC-guilds på et realm ;)

Lenke til kommentar

Veit ikke om Shadow Moon kan være aktuell?

 

Etter migreringen er det ikke så mange folk igjen der som er stinn av epics...

Er en god del russere og østeuropeere, men den guilden jeg er i (Army of Darkness) har en del norske, svenske og danske spillere.

Guilden driver for tiden å utforsker MC sammen med en annen guild, men har ikke kommet forbi Garr(han stein elemental duden).

 

Dette er ingen hardcore guild, men en guild der folk kan gjøre det de vil uten at andre maser om respeccs +++ Alle spiller for å ha det morsomt.

 

Guilden kan du sjekke ut på www.thearmyofdarkness.com

 

Er foresten Horde... En annen norsk guild på servern er foresten Cult of Asgaard.... Tror det var det den het....

Lenke til kommentar

Dere har ikke peiling. Hvorfor ikke starte char på Xavius PVP realm og bli med meg og resten av gæringene fra HW.no-forumet* med i Original?

 

Det er som om du skriker om å få være med siden alle kriteriene går opp i opp.

 

Det må være et pvp realm,

Oje!

 

og hadde vært kjempe bra om det var endel norske der,

Håhå, du spør no du og da. Vet ikke akkurat hvor mange vi er i guilden, men det var en del sist jeg sjekka. Rundt 50 eller hva det var, og da snakker vi bare norske mannfolk/kvinnfolk.

 

og om ikke nivået var nådd sinnsyke høyder enda.

Vel, i og med at realmen har "nylig" starta, så har vi ikke rukket å gjøre noe særlig internt i guilden, men men, det blir nok en liten run her og der i framtiden.

 

At det er mulig å spille opp en character å få seg guild liksom.

Eneste Original forventer av deg er at du er norsk og bruker charn du har mekka på realmen er mainen din. Altså, at du spiller på den i ny og ne. Altså, nå er ikke jeg sånn offiser eller talsmann i Original, men jeg ville bare orientere deg om at Original er et alternativ :) .

 

*) Kommer på nå at det er ikke bare fra HW.no-forumet.

Lenke til kommentar
Den nyeste serveren heter xavius, og her finner du nok mindre lvl 60s enn på noen annen server.

5610359[/snapback]

 

Det er ikke gøy med for få heller. Når du plutselig kommer til lvl 60, er det ingen mc guild etc på din server. Jeg ville si det hadde vært ganske kjedelig.

5610376[/snapback]

Etter to uker er det allerede guilder med flere lvl 60, med mindre du er en svett nerd som gamer 24/7 siden serveren startet skulle ikke det med mc guild være noe problem. Kanskje du må vente et par uker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...