EverlasT2 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei, lurte på om noen visste om noen datarepratører som tar seg av Pro Star maskiner, har prøvd 2 idag på tlf, men de trodde ikke de kunne hjelpe. Det gjelder da i hovedsak nytt skall på skjermen og bytte ut en audiojack/evt bytte ut hovedkort! pcn det gjelder er en Pro Star 5600D Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei, lurte på om noen visste om noen datarepratører som tar seg av Pro Star maskiner, har prøvd 2 idag på tlf, men de trodde ikke de kunne hjelpe. Det gjelder da i hovedsak nytt skall på skjermen og bytte ut en audiojack/evt bytte ut hovedkort! pcn det gjelder er en Pro Star 5600D 5610210[/snapback] Hei Jeg kan fint gjøre det for deg Jobber på et av de største pc verkstedene som driver med det. Eneste problemet er å fåtak i deler. Lenke til kommentar
EverlasT2 Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Oi! supert, kunne du gitt ut link til siden eller evt tlf nummer til firma så skal jeg ta en prat med dere. Gjør ikke noe om det tar tid å få deler, da jeg har en stasjonær pc også. Følgende trenger jeg gjort: Skifte ut skjerm dekselet siden det ene ( 1 av 2 ) feste mot selve pcn er knukket, evt skifte ut hele dekselet på pcn. Skifte ut Audiojack på hovedkortet, eller evt skifte ut hele hovedkortet. Skifte ledning mellom skjermkort og LCD skjerm ( har røde vertikale linjer når skjermen står i visse posisjoner ) det er ca slik den ser ut http://www.pro-star.com/index.cfm?mainpage...tail&model=5654 noen spesifikasjoner varierer som du ser, men de oppgir dette som tekniske spesifikasjoner ( her http://www.pro-star.com/index.cfm?mainpage=spec&model=5654 ) Endret 16. februar 2006 av EverlasT2 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Så nesten ut som et litt eldre chassis fra Quanta. Vet ikke om de har noen offisiell kontakt i Norge, men kan vel sjekke med InfoCare, Anovo eller Strax. Lenke til kommentar
EverlasT2 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 shameless bump! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå