Gå til innhold

Pro Star Reprasjon

EverlasT2

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen visste om noen datarepratører som tar seg av Pro Star maskiner, har prøvd 2 idag på tlf, men de trodde ikke de kunne hjelpe.

Det gjelder da i hovedsak nytt skall på skjermen og bytte ut en audiojack/evt bytte ut hovedkort!

pcn det gjelder er en Pro Star 5600D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, lurte på om noen visste om noen datarepratører som tar seg av Pro Star maskiner, har prøvd 2 idag på tlf, men de trodde ikke de kunne hjelpe.

Det gjelder da i hovedsak nytt skall på skjermen og  bytte ut en audiojack/evt bytte ut hovedkort!

pcn det gjelder er en Pro Star 5600D

5610210[/snapback]

Hei

Jeg kan fint gjøre det for deg :) Jobber på et av de største pc verkstedene som driver med det. Eneste problemet er å fåtak i deler.

Lenke til kommentar

Oi! supert, kunne du gitt ut link til siden eller evt tlf nummer til firma så skal jeg ta en prat med dere.

Gjør ikke noe om det tar tid å få deler, da jeg har en stasjonær pc også.

Følgende trenger jeg gjort:

Skifte ut skjerm dekselet siden det ene ( 1 av 2 ) feste mot selve pcn er knukket, evt skifte ut hele dekselet på pcn.

Skifte ut Audiojack på hovedkortet, eller evt skifte ut hele hovedkortet.

Skifte ledning mellom skjermkort og LCD skjerm ( har røde vertikale linjer når skjermen står i visse posisjoner )

det er ca slik den ser ut

http://www.pro-star.com/index.cfm?mainpage...tail&model=5654

noen spesifikasjoner varierer som du ser, men de oppgir dette som tekniske spesifikasjoner ( her http://www.pro-star.com/index.cfm?mainpage=spec&model=5654 )

Endret av EverlasT2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...