The Ghost Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) ....... på bokmål til nynorsk? Helst som kan brukes sammen med world. Og som oversetter hele teksten hvis det går ann..... Endret 15. februar 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har dessverre ikke hørt om noe som gjør dette, så foreløpig må du gjøre leksene dine selv (kan være kjekt til eksamen å kunne nynorsk). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 http://www.nynodata.no/ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) http://www.nynodata.no/ 5611641[/snapback] takker for svar det vill hjelpe meg veldig! 'Lasta ned demoen jeg!! Endret 15. februar 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vil bare få føye til en genial side jeg og noen klassekamerater fant tidlig høsten 2004. www.freetranslations.com Her kan du oversette fra engelsk til spansk, fransk, tysk, kinesisk og omvendt. Denne siden har hjulpet meg masse. Tips om den til folk dere kjenner Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Vil bare få føye til en genial side jeg og noen klassekamerater fant tidlig høsten 2004.www.freetranslations.com Her kan du oversette fra engelsk til spansk, fransk, tysk, kinesisk og omvendt. Denne siden har hjulpet meg masse. Tips om den til folk dere kjenner 5612251[/snapback] translate.google.com Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Vil bare få føye til en genial side jeg og noen klassekamerater fant tidlig høsten 2004.www.freetranslations.com Her kan du oversette fra engelsk til spansk, fransk, tysk, kinesisk og omvendt. Denne siden har hjulpet meg masse. Tips om den til folk dere kjenner 5612251[/snapback] Det skal jeg gjøre vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå