CaZpeR Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har en Plextor 712A som jeg prøver å få ut en windows xp m/sp2 ISO fra skolen min (vi er med i MSD Academy så vi får key via skolen og så laster vi ned ISO fra Microsoft). Problemet er at brennern nekter å starte brenninga. Den bare kræsjer med en gang og så låser drevet seg slik at jeg ikke får åpna det eller lest det før jeg har restarta maskina. Samme skjer når jeg prøver å brenne noen andre ISO filer og (prøvde noen linux distro'er for å se om det var ISO fila som var feil), men da får jeg samme feilen Brenneprogrammet jeg bruker er Nero Premium 7.0.1.2. Og dette er koblet opp på et ABIT KN8-SLI hovedkort. Slenger også med feil-loggen Nero lager etter at feilen oppstår (Dette var en DVD ISO): http://home.no/radyn/txt/Plextor-Error.txt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det ser ut som det er lite ledig minne. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Hmm... Oki. Har fått stjælt meg 512MB mer minne nå. Skal teste det ut etter jeg har brent ut plata jeg driver med nå Takk for hjelpen iallefall. Har akkurat oppgradert så var redd for at det var nye maskina som kødda det opp Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har så langt ikke noe god erfaring med Nero 7. Etter en del problemer gikk jeg tilbake til ver 6. Ser også att en del andre på forumet har hatt tull med Nero 7. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Prøvde å brenne igjen nå og samme feilen. Nå har jeg doblet minnet mitt siden sist jeg prøvde og det hjalp lite... Tror jeg skal prøve å gå tilbake til Nero 6 jeg. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg ser at du bruker plater av meget lav kvalitet (Optodisc), jeg ville prøvd med noen bedre plater. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg ser at du bruker plater av meget lav kvalitet (Optodisc), jeg ville prøvd med noen bedre plater. 5612789[/snapback] Har brukt disse platene til å brenne ISO mange ganger før. Så tror ikke det er problemet her. Skal teste med Nero 6 nå Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 La inn Nero 6 nå og fungerer som en drøm. Da var det bare det som var problemet. Rart i tanke på at ISO brenning har funka før med Nero 7 jaja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå