Kimelimm Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) ja jeg har Net adapter til ps2 og kan spelle online BARE på Tony Hawk American Wasteland, men når jeg prøver på andre spell kommer bare Missing ISP eller noe hva er ISP? kan noen hjelpe? takker for alle svar! Endret 15. februar 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 ja jeg har Net adapter til ps2 og kan spelle online BARE på Tony Hawk American Wasteland, men når jeg prøver på andre spell kommer bare Missing ISP eller noe hva er ISP? kan noen hjelpe? takker for alle svar! 5609918[/snapback] ISP (Internet Service Provider) er din nettleverandør (Telenor, Bluecom, CD etc). Når du vil ha hjelp til å vite hva en feilmelding betyr, gjengi det den sier, ikke et par av orda og "eller noe", slik er det lettere å skjønne hva den betyr, og det er ofte utrolig nok en mening i orda feilmeldinga består av Men siden THAW funker online er det nok ikke ISP'en din det er noe galt med. På meg virker det som om du ikke har gyldig konto for de andre spilla dine og må opprette det først. PS2 er litt kjip sånn dessverre, det holder ikke med en sentral konto for å komme online, de forskjellige spillselskapa har hvert sitt opplegg... Prøv i de andre spilla å sette opp en onlinekonto i menyene der og se om det funker. Gjør det ikke det, post hele feilmeldinga di, ikke "eller no" som kan bety det aller meste Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 hehe jeg kødda litt siden jeg var forbanna så jeg satt i den Central disc og fucka alt HELT opp så virker alt som det skal:P men Mgs3 vil ikke på nettet og hente camo for meg:( han sier noe om We cant support this provider ellernoe slik! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå