Gå til innhold

"Disconnected from server"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Svært ofte at plugins/addon som er innstallert som forårsaker mange "Disconnected from server" problemene som mange opplever.

Merker det ofte etter ny patch uten at alle addons som er innstallert er oppdaterte til de nyeste.

Problemet forsvinner som regel med å oppdatere eller avinnstallere addons som er "Out of date" på.

Test med å spille helt uten noe addons i situasjoner du opplever "disconnected from server".

Lenke til kommentar
Det er jo masse gammelt da. Pluss slike lange tråder er uoversiktelige. Vil heller høre fra noen nå om de har problemer etter nyeste patch.

Sånne lange diskusjonstråder/samletråder skulle ikke vært tillatt på forumet.

5613122[/snapback]

Jo, de sparer oss for mange unødvendig tråder her på forumet

Endret av qu3st
Lenke til kommentar

Nei faktisk så er dette en tråd som har livets rett i denne sammenheng og skal IKKE under en samletråd!

Jeg har selv fått dette problemet (ikke mange ganger, kanskje 3 totalt) etter de seneste patchene. Det gjelder dog kun når jeg bruker hearthstone, og jeg har aldri blitt disc'a ved ankomst med fly eller båt.

Men jeg har dødd av å dette ned fra zeppelinen fra Orgrimmar til Stranglethorn Vale (Grom'Gol). Når mappet var ferdig lasta så lå jeg bare død på bunnen av sjøen som er utenfor basen, det virket som karakteren min ble satt dit før serveren hadde fått med seg at det også skulle være en zeppelin under føttene mine, og vannet var jo ikke "tegna" enda heller...

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Øh, er ikke noe galt med tittelen på innlegget mitt. Alle WoW spillere skjønner hva jeg mener.

Tydeligvis bare du som er fucking retarded, så hold kjeft.

5618624[/snapback]

Med den holdningen der, ville jeg ikke forventet å få mange svar...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...