Gå til innhold

+ dmg/healing/defense/attack... Hvordan beregne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant det. Alle spells med 3.5 sec cast time, eller over får fullt utbytte av +dmg gear, slik som fireball f.eks.

Dette er før talents, uansett som du har imp. fireball eller ikke, får den fullt utbytte.

 

Frostbolt derimot, har bare 3 sec casttime, og får bare 88% eller noe av +spelldmg.

 

Alt under blir regna som instant. Vet ikke hvor mye instant spells får av +dmgspell.

Lenke til kommentar

..for å dra tråden videre;

 

Hvordan funker +defense? Veit at det "reduces chance to hit and chance to land a crushing blow", men lurer litt mer på hvordan det gjøres mattematisk?

 

Hva er den teoretiske forskjellen på 403 def og 413 def, f.eks.?

Lenke til kommentar
..for å dra tråden videre;

 

Hvordan funker +defense? Veit at det "reduces chance to hit and chance to land a crushing blow", men lurer litt mer på hvordan det gjøres mattematisk?

 

Hva er den teoretiske forskjellen på 403 def og 413 def, f.eks.?

5613209[/snapback]

 

Tar jeg ikke helt feil, gir +20 defense 1% parry, 1% dodge, 1% shield block, 1% mindre sjanse for å bli crittet og reduserer sjansen for å bli slått me crushing blow med en sum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...