RedRocK Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har ved flere annledninger sett små bedrifter som selger egen produserte t-skjorter\gensere etc. Noe jeg har hørt er at andre lager klærne for dem? Hvilke firmaer gjør dette ? Endret 18. februar 2006 av RedRocK Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei! Jeg har ved flere annledninger sett små bedrifter som selger egen produserte t-skjorter\gensere etc. Noe jeg har hørt er at andre lager klærne for dem? Hvem firmaer gjør dette ? 5609640[/snapback] Det heter "hvilke firmaer" eller bare "hvem", ikke "hvem firmaer", selv om mange som ikke har fulgt med i norsktimene synes å tro det. Når det er sagt var det kanskje noe sånt du var ute etter? Kjekt for små bestillinger. Skal du ha noe mer spesialisert hva gjelder design og trykk så blir det straks mye, mye dyrere, gjerne med en betydelig oppstartspris i tillegg til pris pr. plagg. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Og skal du ha småting, med bare tekst, og er ute etter noe kjapt og enkelt, kan du kjøpe slike ark du printer på, og siden stryker ned på gitte plagg. Funker helt fint =) Har med hell brukt dette selv flere ganger. Disse arkene finner du blant annet på Clas Ohlson. Endret 15. februar 2006 av Lorang-Dahl Lenke til kommentar
CroNiX Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei! Jeg har ved flere annledninger sett små bedrifter som selger egen produserte t-skjorter\gensere etc. Noe jeg har hørt er at andre lager klærne for dem? Hvem firmaer gjør dette ? 5609640[/snapback] Myxwear.com blandt annet, lager t-skjorter, gensere etc. med "custom" skrift, bilder osv. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Ungdomsbedriften "Print it" leverer også T-skjorter med ønsket motiv. Flere farger, og småbestillinger mulig... Mer info her: http://www.ue.no/index.lasso?sect=fylke&id...alj&uid=8446-05 Edit: http://www.cafepress.com har mulighet for å lage "din egen nettbutikk" med T-skjorter med ditt design...slik at du får provisjon når disse selges. Du kan selvsagt også kjøpe t-skjortene selv. Endret 15. februar 2006 av tomahg Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Fredriksen Silketrykk Her kan du velge mellom masse klær og få trykket på hva du vil. Har ikke prøvd tjenesten selv, men har planer om det.. Edit: Om du googler etter silketrykk så finner du forholdsvis mange slike bedrifter i Norge. Endret 15. februar 2006 av Howard B Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvordan er kvaliteten på disse sidene? Er det "skikkelig saker" eller bare et påtrykk som forsvinner i vask mer eller mindre kjapt. AtW Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hallo, skal dere ha kvalitet så gå for all del på: Eurofoto.no Lenke til kommentar
CroNiX Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Hvordan er kvaliteten på disse sidene? Er det "skikkelig saker" eller bare et påtrykk som forsvinner i vask mer eller mindre kjapt. AtW 5610129[/snapback] Har selv bestillt en genser fra myxwear, og kvaliteten på både genseren og avtrykket er av høy kvalitet. EDIT: Skriveleif. Endret 15. februar 2006 av CroNiX Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vanskelig å si for min del da jeg aldri har prøvd Fredriksen Silketrykk. Men fordelen er at denne nettbutikken har veldig stort utvalg av klær. Her kan man lese litt om silketrykk. Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 her snakker vi vil om å trykke litt flere enn 10? selv har jeg vært i kontakt med flere trykkerier. Blant annet: http://tusentrykk.no og http://t-skjorter.no hvem som er billigst er en annen sak, akkurat det jeg prøver å finne ut nå for tiden. noen som har gode erfaringer med ett trykkeri som har lave priser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå