Gå til innhold

hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei .. er nye her.. men syntes dette var ett veldig flott og bra forum..

jeg er musikker og på farten i hele skand 250 dager i året.

Og nå skal jeg bytte ut video kamera mitt.

Har en kompis som driver ett lite video produksjons selskap. og han sa jeg burde kjøpe ett sony 950.. det var ett glimrende kamera. han norske villmark karen som gikk over alaska til canada brukte det. og han kunne ikke få fullrost det nok... vist nok.

men det ser ut som det er godt ut.. er det noen som kan hjelpe, med hva etterfølgeren heter. eller ett kamera som gjør samme nytten.

Jeg filmer mye inne på konserter, så jeg ønsker ett lys sterk kamera, som tar god lyd.og så bra bilder att jeg kan brukte på lokal tv, og til musikk filmer. pris er ikke så viktig.. ser det e rbrukte sony dsr pdxdv camcorder her til rundt 14/15 tusen de ser jo veldig bra ut, bortsett fra lit store kansje...

det ble mange spørsmål på en gang men ... men håper på hjelp fra panelet her inne, som virker på meg til og vere meget oppdatert på omeråde video/film.

Mvh Tom Dysa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant et på Komplett.no. Meiner å ha lest en god omtale om produktet men finner det ikke igjen.

Tror heller ikke lyden er på topp hvis du filmer konserter, kjøp ekstern mic... :yes:

5610450[/snapback]

oki takk skal du ha.. det er sikkert kommet ny tekknologi siden det kamera kom, men jeg vil jo muligheten til og bruke en god ekstern mic, men komme rtil og gjøre lyd opptak med laptopp.. når det er litt større greier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...