Gå til innhold

lepont


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har selv hatt et lepont kabinett (selges av andre webshopper som recom stealth) kabinettet er veldig lett å jobbe med, har 6 80mm vifter, kun tommelskruer og uttagbart HK brett. det eneste jeg liker bedre med lian-li er frontcoveret, det er lettere å ta av å på (vippes av) på lepont kabinettene må man skru av seks skruer for å ta av fronten. ellers er det ingen negative ting med kabinettet.

Lenke til kommentar

Ærlig talt Krish...ett-ellet-annet, er det du som dikterer hva alle skal oppfatte som "kult", "tøft", "stilig" ... eller vakkert her, nå? Høres ikke særlig innbydende ut... Hva har skjedd med individualiteten da du? Har ikke alle rett til å velge hva som er riktig for en selv? Eller må alle følge mainstreamen, eller rettere sagt, følge på i samme gate som noen har utpekt til å være det kuleste her idag? Individualisme er en bra ting gutter, det er uniformiteten som ikke lover godt. Følg med i tiden? ... noe så teit(!) har jeg ikke lest her inne på en stund. Man velger selv hva som er kult eller ikke, men man har ingen rett til å påtvinge dette på andre.

 

_________________

Jeg har ennå ikke funnet Gud i noen mann,

derfor vil jeg nå søke djevelen i en kvinne...

 

[ Denne Melding var redigert av: Journeyer på 2002-09-20 10:34 ]

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
noen sier de kabinettene er fine. men børsta alu er ut

 

omg krishell ur so last week :lol:

 

Spørsmål: Hvorfor ta opp igjen en topic fra september i fjor? Spesielt hvis du ikke har noe nyttig info å komme med... (en komentar som den CS_eR GøY kom med kan vel ikke regnes som nyttig info??)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...