TBPhoto Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Er det ikke bilen til Henning da? Petter har blå bil... Subaru ikke [Pysjå] 5633702[/snapback] ehh joda.... stemmer det. Gikk bare litt i surr for meg... (sikkert pga. nevnte sinnstilstand ) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Du er jo MrMagoo. Sikkert ikke uten grunn Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Burde selve skinnegangen ha vært mer til venstre i bildet? 5609549[/snapback] Litt. Utsnittet kunne vært 1/10 del av bildets bredde mer til høyre... sånn cirka. 5610334[/snapback] Siterer meg selv :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dette likte jeg. Bildet ga meg et eller annet som jeg ikke kan sette fingeren på. Men jeg er enda mer spent på om du har vært på Rally Norway som gikk i hjemtraktene dine i helga? 5612182[/snapback] Jeg fikk veldig lyst på sjokoladeis. Snøen og alle de mørke flekkene gjor at det ser ut som sjokoladeis Lenke til kommentar
Hykleren Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 det at det er lidt mørkere i kanterne end i midten gør det ret bra. det er der mange der redigerer sig til, for at flytte opmærksomheden hen hvor den skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå