eSOo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hei hei jeg har en Cerwin Vega stroker liggende nå som jeg skal bygge kasse til lurte bare på hvor mange liter kassa skal være på. skal være lukket skal stå inne ikke i bil bygges i mdf takker for alle svar Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei! Hvordan stroker modell er det snakk om? Porta kasse spiller best inne i hus, har prøvd! men kan bruke lukket kasse og vist det var det. Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 hei hei jeg har en Cerwin Vega stroker liggende nå som jeg skal bygge kasse til lurte bare på hvor mange liter kassa skal være på. skal være lukket skal stå inne ikke i bil bygges i mdf takker for alle svar 5609491[/snapback] Har bygget enn basrefleks kasse til Stroker 15 (2x4ohm) som jeg bruker inne. Den er på 100 liter og er bygget til 25mm mdf. Det fungerer helt topp. Husker ikke Lengden på porten i farten men jeg bruker et 6" rør med aeroporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå