Kimelimm Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hei, jeg vet ikke om detta er rett plass men jeg begynner uansett!: jeg har klart og spelle online på ps2 men bare noen spell og på de andre spella kommer Could not get ISP eller noe hva er ISP? takk for hjelpene svar! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 internet service provider. f.eks. telenor og nextgentel Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 men hva er det? er det tall bokstaver? :S? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_service_provider Dette er foresten feilpost. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Flyttes fra databaser til nettverk. Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 ISP kan også brukes om domene og webhoteller. Er temmelig sikker på det. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 ISP brukes ikke om domener og slikt, da må det være ASP du tenker på, eller ISS? ISP er på godt norsk en "ISL" eller Internett Sørvis Leverandør. Altså et firma som leverer internett oppkobling/forbindelse til sluttbruker. Så når du bruker oppkobling som "dialup" 56K modem, eller ADSL oppkobling så bruker du en ISP. Frankie Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) ISP kan også brukes om domene og webhoteller. Er temmelig sikker på det. 5633009[/snapback] Om selskapet leverer internett til et visst domene og webhotell så ja.. De 3 ordene sier alt, internet service provider.. Altså tilbyr dem internett, ikke noe annet i utgangspunktet.. Endret 19. februar 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå