Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mister lyden ved clocking...?

Anbefalte innlegg

Ved et vorspiel satt jeg og en kamerat og tenkte at vi skulle prøve og clocke litt. Kameraten min begynte å bable og jeg hadde ikke peiling på hva han snakket om, så jeg sa ja etter å ha hørt på han i et kvarter. Omsider sa han at ingenting kunne gå i stykker hvis man ikke gjorde en ting, men bare stilte på noe i biosen, så jeg fulgte bare med, mens han clocket pc`en min rolig oppover...

Da vi hadde kommet til 400mHz så begynte alt å gå utrolig mye bedre, vi spilte "Fear" på de beste grafiske innstillingene og ingen negative konsekvenser viste seg å komme. Da vi sjekket temp. som var på 45grader bestemte vi oss for å clocke den mer, og det gjorde vi... Da vi hadde kommet til 600mHz virket ikke lyden. Ingen ulyder fra selve maskinen, temp. var lav (50grader) og ingenting viste seg å være galt, bortsett fra lyden som det ikke var tegn til...

Når vi prøvde og spille noe i winamp eller WMediaP fikk vi error meldinger opp i hytt`og`vær, men ingen lyd, bare masse pipe lyder fra kabinettet...

Så vi satte det ned igjen, og lyden kom tilbake...

Hva er dette for noe? Hva kan jeg gjøre for å ha begge tingene? Burde jeg droppe lyden? :p

takk for en super side... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...