CustomTP Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ved et vorspiel satt jeg og en kamerat og tenkte at vi skulle prøve og clocke litt. Kameraten min begynte å bable og jeg hadde ikke peiling på hva han snakket om, så jeg sa ja etter å ha hørt på han i et kvarter. Omsider sa han at ingenting kunne gå i stykker hvis man ikke gjorde en ting, men bare stilte på noe i biosen, så jeg fulgte bare med, mens han clocket pc`en min rolig oppover... Da vi hadde kommet til 400mHz så begynte alt å gå utrolig mye bedre, vi spilte "Fear" på de beste grafiske innstillingene og ingen negative konsekvenser viste seg å komme. Da vi sjekket temp. som var på 45grader bestemte vi oss for å clocke den mer, og det gjorde vi... Da vi hadde kommet til 600mHz virket ikke lyden. Ingen ulyder fra selve maskinen, temp. var lav (50grader) og ingenting viste seg å være galt, bortsett fra lyden som det ikke var tegn til... Når vi prøvde og spille noe i winamp eller WMediaP fikk vi error meldinger opp i hytt`og`vær, men ingen lyd, bare masse pipe lyder fra kabinettet... Så vi satte det ned igjen, og lyden kom tilbake... Hva er dette for noe? Hva kan jeg gjøre for å ha begge tingene? Burde jeg droppe lyden? takk for en super side... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Dere glemte vel å låse agp/pci busèn til 66/33. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 kan det ha noe med at jeg bare har en liten standard psu på 350w? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 kan det ha noe med at jeg bare har en liten standard psu på 350w? 5609600[/snapback] Tror ikke du mister lyden av det. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Dere glemte vel å låse agp/pci busèn til 66/33. 5609543[/snapback] HÆ?! Og hvor kan jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 I BIOS. Og vet du ikke helt hva du driver med der så bør du enten lese litt om det, eller få hjelp av noen som kan sakene. Stille FSB for høyt uten å låse PCI/AGP kan gi veldig ekle bivirkninger. Tap av data på harddisker er ett av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå