Schnickaschnicka Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har nettopp kjøpt logitech premium headset. Merker nå at micen er langt unna munnen og når jeg snakket i vanlig lydnivå så kom ikke noen registrering før jeg snakket høyt på test. Funker micen bra, og er det noen andre som har det? Har ikke fått prøvd å snakke med noen ennå for å høre om de hører meg bra Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 ja jeg hører deg fint. neida, men headsettet skal være bra det. Har en kamerat som har ett sånt og han er ihvertfall fornøyd. Tittellinjen din burde være litt mer forklarende feks: "logitech premium headset - bra mic?" Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har nettopp kjøpt logitech premium headset. Merker nå at micen er langt unna munnen og når jeg snakket i vanlig lydnivå så kom ikke noen registrering før jeg snakket høyt på test. Funker micen bra, og er det noen andre som har det? Har ikke fått prøvd å snakke med noen ennå for å høre om de hører meg bra 5609433[/snapback] du kan justere følsomheten i opperativsystemet, samme sted som du kan justere system volumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå