tomahg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg leker litt med tanken om å filme en action-sekvens med fire kameraer samtidig, alle fra ulik vinkel. Det jeg vil gjøre i etterkant er å montere disse fire videoklippene sammen til ett videoklipp som spiller av scenen fra alle fire kameravinkler synkront. Et forsøk på en figur som illustrerer resultatet jeg er ute etter: +--------+--------+ |............|...........| | Cam 1 | Cam 2 | |............|...........| +--------+--------+ |............|...........| | Cam 3 | Cam 4 | |............|...........| +--------+--------+ Kan noen foreslå en programvare der dette er mulig å få til for en amatør? Endret 15. februar 2006 av tomahg Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Alle litt seriøse videoredigeringsprogram fikser dette. F.eks Vegas. Legg klippene på hvert sitt videospor som posisjoneres i hvert sitt hjørne av bilderuta. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Mange takk Da prøver jeg det Lenke til kommentar
BMP Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Du kan også bruke et menyprogram som får deg til å vise de forskjellige sekvensene med å bruke fjernkontrollens "angle"knapp. Dette blir brukt under konserter e.l. for å vise flere kameraer, backstage etc........ Men det var jo ikke helt dette du spurte om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå