lykkeliten Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Sitter med en ADSL 704 kbps linje fra Telenor, men får heller ikke den hastigheten jeg betaler for. Hvor mye som går bort i overhead, raker meg ikke når Telenor reklamerer som de gjør. De opplyser heller ikke om dette på noen måte. Det blir omlag det samme som en bilselger som oppgir topphastighet og bensinforbruk, og siden meddeler den skuffede kunde at selvfølgelig så blir ytelsene redusert og forbruket øker på grunn av luftmotstanden. Tallene som var oppgitt var jo i lufttom rom... Holder ikke det! For kunden er det hva man faktisk får som er det innteresange. Og på samme måte som luftmotstand reduserer ytelse på bil, kan det godt være at noe protokoller reduserer ytelsen på linja mi, men det raker meg ikke. Jeg er lovet en 704 linje Og jeg får IKKE 704 kbps! [ Denne Melding var redigert av: lykkeliten på 2001-12-05 20:29 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Jeg fikk 284 på min 384 fra Telenor....... Lenke til kommentar
-=TFS=-~^NeO^~ Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 jeg får 327 på min 704 linje fra Telenor jeg !!! slå den a ! FOR POKKER !!!!! arg er lei at detta skjer ... (skjedd flere ganger ) Espen Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 min fetter har adsl sin 704 kbps linje. han får alltid den farten han skal ha + at han bor på et lite tettsted. det samme gjør jeg og jeg skal også få meg den linja snart. så det har ikke noe med telenor å gjøre , det har nok mere med hvor dere bor. Lenke til kommentar
magnavox Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Jeg og sitter med ISDN.. Telenor er jo så utrolig trege med utbyggingen? Ser ikke ut som det blir noe ADSL her i nærmeste fremtid :sad: Lenke til kommentar
walestr Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Hei tydelig at det er mange med mange forskjellige opplevelser av hastigheten til nettleverandøren....og kanskje spess telenor. Jeg tror faktisk ikke det er store forskjellen på farten på de forskjellige leverandørene. Det som er merklig er at det blir akseptert!!!?? Her fler plasser for linjetesting....og dere vil oppleve at det er ikke serlig forskjell..Og igjen..Da er det leverandøren som har for liten linjefart...i forhold til hva det skal være.. http://home.cfl.rr.com/eaa/Bandwidth.htm roger [email protected] Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Har 1024/256 ADSL fra Telenor. Har konstant 109KBps fra stabil linje/server. Skulle bare nevne det i anledningen. Lenke til kommentar
kjelli82 Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 er fornøyd jeg da: har 648 fra nextgentel og ligger på 630, kan ikke si at det er dårlig, litt svin må èn jo regne med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå