TST Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Den tredje sesongen av Spillmagasinet er på trappene, og vi kan se frem til et mindre familiepreget program denne våren. Les mer PS: Denne tråden er fra 15. februar fordi artikkelen (i en litt annen form) opprinnelig ble publisert da. Etter forespørsel fra TV2, fjernet vi artikkelen. Nå er den lagt ut på nytt, med litt mer informasjon, etter at Spillmagasinet.no sendte ut en offisiell pressemelding. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 endelig,vi trenger et skikkelig spillprogram på tv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg håper at det blir langt mer seriøst og ikke så "fjortis-preget" som tidligere. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men at de skal sende det på TV2 Zebra er dumt. Har ikke den kanalen jeg. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 De hadde alt for mange ''barnespill'' i de forrige programmene Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hvordan er det mulig for meg å se på tv2 zebra når jeg ikke har den kanalen på tv. eller er den i viasat pakka (ikke digital) Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Heh, hadde ikke engang hørt om TV2 Zebra før nå... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Heh, hadde ikke engang hørt om TV2 Zebra før nå... 5868874[/snapback] Bare å gå inn på tv2.no/webtv... Må betale, men da kan du jo også se alle program. Koster 30 KR i måneden tror jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Selvfølgelig skal dette gå på TV2 Zebra, enda ein mulighet for å få fleire til å kjøpe kanalen. Idioti altså...programmet kan endre seg så mykje det vil, eg har ikkje planar om å skaffe meg TV2 Zebra Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 1 god nyhet: Programmet har muligheter for å bli bra. 1 dårlig nyhet: Hvordan i pokker får jeg tak i Zebra? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Såklart glimrende at Spillmagasinet omstruktuerer innholdet litt. Høres fin ut. Men at det er på TV2 Zebra er ikke en positiv ting akkurat, selv om programmet vil få mer frie tøyler. Seertallet kommer til å droppe betydelig tror jeg, selv har jeg bare mulighet til å se Zebra på en TV, som da stort sett er opptatt med andre kanaler som familien ser på. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Virker bra. Fint at målgruppen er dei meir hardcore spelarane. Frode Haugen er jo hardcore gamer med litt peiling og så. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Glimrende at det kommer tilbake og totalt på trynet at det kommer på en kanal det aldri ville falle meg inn å betale for. Marginal TV skal med andre ord gjøres enda mer marginalt. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 betale for? zebra er vel ikke en betalkanal? bare at alle kabel/paraboltilbydere har fått det inni nettet. Den er i standardpakka til UPC. Genialt at den er på zebra, da har de som skrevet andre steder mer frie tøyler, siden på vanlig tv2 er det viktigere å få høyt seertall Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men så er det eit mindretal som faktisk har tilgang. Og det koster. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Synes dette høres negativt ut jeg. Greit nok, jeg har TV2 Zebra, men grunnen til at jeg så på det av og til før, var at det var så lett fordøyelig. Tilogmed typen som ikke er så interessert i spill kunne se det med meg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 vi har Zebra i kanalpakka vår.. kanskje det har noe med at vi bor i et borettslag å gjøre ? men for et jalla navn as. latterlig å kalle en kanal for Zebra... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Zebra ligger i grunnpakken til Canal Digital også(kabel-tv). Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Til alle Dere som ikke har zebra, men har canal viasat digital shiat. Skaff Dere dreambox Men tilbake til poenget, dette gleder jeg meg til. Foreløpig ser jeg veldig mye på X-Play som er et meget bra spill tv-program. De er veldig kritiske, selv om de ikke gir helt inntrykk av det med en gang. Veldig mye ablegøyer. Men når du har sett noen episoder ser man at dette er absolutt bra greier. På internett ser jeg veldig mye på the 1upshow. Men, gleder meg veldig til ny sesong med Spillmagasinet. Håper det blir litt mer "av gamere - for gamere" nå. Lykke til, til redaksjonen i spillmagasinet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg