Gå til innhold

Fant bilder av naboen på nettet.

Wipeout

Anbefalte innlegg

Å løpe inn i butikker med finlandshette på ville jeg vært litt forsiktig med, hvis jeg var deg.

5613078[/snapback]

:!:

JAja, bare litt overtrøtt :)

5613090[/snapback]

Og å spre dette på denne måten kan faktisk være straffbart...(Personuthenging, trakkasering)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å løpe inn i butikker med finlandshette på ville jeg vært litt forsiktig med, hvis jeg var deg.

5613078[/snapback]

:!:

JAja, bare litt overtrøtt :)

5613090[/snapback]

Og å spre dette på denne måten kan faktisk være straffbart...(Personuthenging, trakkasering)

5613107[/snapback]

Håper nå at alle skjønte at det med finlandshetta og henge opp bildene på butikken var en spøk... :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Føler du deg lysten en dag, så skal du ta å printe ut antall bilder og legge i konvolutter med adresser til nærmeste naboer. Så skal du gå selvsikker og bestemt bort til huset hennes, banke på blackmale henne og voila :)

Men litt on topic. Si til henne at du har sett bildene og respekterer henne for det hun gjør, og for all del si til henne at de var fine..

Lenke til kommentar
Føler du deg lysten en dag, så skal du ta å printe ut antall bilder og legge i konvolutter med adresser til nærmeste naboer. Så skal du gå selvsikker og bestemt bort til huset hennes, banke på blackmale henne og voila  :)

Men litt on topic. Si til henne at du har sett bildene og respekterer henne for det hun gjør, og for all del si til henne at de var fine..

6230893[/snapback]

Skal si til henne at hvis hun trenger flere bilder, kan hun bare ringe meg. Jeg stiller opp med kamera (og kanskje en noe mer) :dribble:

Edit: Utrolig at såpass mange leser denne eldgamel tråden ennå :hmm:

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Føler du deg lysten en dag, så skal du ta å printe ut antall bilder og legge i konvolutter med adresser til nærmeste naboer. Så skal du gå selvsikker og bestemt bort til huset hennes, banke på blackmale henne og voila  :)

6230893[/snapback]

Skal si til henne at hvis hun trenger flere bilder, kan hun bare ringe meg. Jeg stiller opp med kamera (og kanskje en noe mer) :dribble:

Edit: Utrolig at såpass mange leser denne eldgamel tråden ennå :hmm:

6230905[/snapback]

mange som ikke har lest den/glemt at de har lest den da den blir bumpa oppover på listen i OT-baren :p

Du veit hva du har å gjøre da/hvis du skal ta bilder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å si det sånn, mann.. Den dama var faktisk fin!

Skulle ikke tro i helvette at ho var førti... SKulle du noen gang bestemt deg for å ta en MILF, vet du hvem du bør velge :thumbup:

hehhe.. Men jeg har fortsatt lyst til å se bildene =( Jeg lover å ikke gjøre noe.. dumt..... Ennå ihvertfall... Tror jeg :p

Lenke til kommentar
Eg og vil ha PM.. :(

6231051[/snapback]

De bildene ligger ikke lenger på den aktuelle serveren, jeg sjekka istad.

6231081[/snapback]

Uff då.. Men men.. *TaPåSegTøflane*

6231110[/snapback]

har ikke du "trådstarter" lagra de da?, jeg fikk ikke se de.

om du ikke har sletta loggen og det derre " :whistle: " så ligger de der fremdeles

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...