Gå til innhold

Fant bilder av naboen på nettet.

Wipeout

Anbefalte innlegg

Tigerbalsam på kuken mener du? Hvis det var det du mente så IKKE gjør det! Jeg tok tigerbalsam på kuken bare for å sjekke hva som skjedde, og det svidde som et helvette! Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg måtte bare duppe den i nærmeste cola glass :blush:

5611102[/snapback]

Så drakk du av det etterpå? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv stoler jeg ikke helt på den typen piker og ville derfor ha gått for det gamle ”to kondomer og tigerbalsam”-trikset.

5609281[/snapback]

Tigerbalsam på kuken mener du? Hvis det var det du mente så IKKE gjør det! Jeg tok tigerbalsam på kuken bare for å sjekke hva som skjedde, og det svidde som et helvette! Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg måtte bare duppe den i nærmeste cola glass :blush:

5611102[/snapback]

Nei det var ikke det jeg mente. :D

Hvis du leser innlegget mitt litt etter det du svarte på forstår du.

Og for fremtiden oppfordrer jeg deg og alle andre til å ikke ha kjønnsorganet sitt, eller noen andres, i nærheten av tigerbalsam.

Innlegget mitt var egentlig ment som en liten humoristiskkommentar, jeg vet dog at noen har prøvd dette.

Lenke til kommentar
men på den orginale siten er det navn og praktisk talt adresse på , ergo ser ikke problemet med at det da skrives navn her .

ikke det at jeg bryr meg så mye da , er bare kranglete :p

5611481[/snapback]

Det finnes 2 forskjellige sider (som jeg vet om iallefall) som har bildene.

På den ene ligger det bilder med navn og bosted, på den andre er det ikke noe.

De linkene jeg har sendt på PM er de uten navn og bosted.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått en rekke PM`er.

Jeg føler ikke for å legge ut noen link akkurat nå, da det er navnet hennes på alle bildene.

Men for å tilfredsstille Dere litt, har jeg lagt ut et retusjert bilde av henne.

5611012[/snapback]

Faen! Det er jo mamma! :(

Lenke til kommentar
Haha. Det siste bør du kanskje være litt forsiktig med, så hun ikke anmelder deg.

5609075[/snapback]

Hehe, ja ... var nok mest ment som en spøk. Får trekke på meg finlandshetta og løpe inn på butikke, kaste fra meg endel biler og løpe ut igjen :p

Når det gjelder navn på bildene: Greit nok å merke de slik at man kan "bevise" at det er vedkommende, men fullt navn og bosted??

5609115[/snapback]

Å løpe inn i butikker med finnlandshette på ville jeg vært litt forsiktig med, hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...