Gå til innhold

Fant bilder av naboen på nettet.

Wipeout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Press henne for alle p0rn pengene hu er verdt :p

5610287[/snapback]

Hehe, vel... tror ikke jeg har tenkt til å gjøre så veldig mye ut av det.

Kanskje kommentere at bildene var fine hvis jeg treffer henne i butikken.

Men hun er sikkert ikke så veldig lysten på at hele bygda skal vite hva hun har gjort.

Lenke til kommentar

Jeg har også fjernet bildet som lå oppe tidligere.

Grunnen er at jeg er redd en haug med kåte forumbrukere vil prøve å kontakte henne, av forskjellige årsaker.

Ikke ta det personlig, men det vil bli jeg som får skylda for det siden jeg la ut bildet.

Mulig jeg legger ut et sterkt redusert bilde igjen senere.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Nå har jeg fått en rekke PM`er.

Jeg føler ikke for å legge ut noen link akkurat nå, da det er navnet hennes på alle bildene.

Men for å tilfredsstille Dere litt, har jeg lagt ut et retusjert bilde av henne.

5611012[/snapback]

Hvis noen skulle være så interessert i naboen din kan du jo sende dem en pm med lenke til den siden jeg fant. Der oppgir hun jo ikke navn og viser heller ikke ansiktet sitt.

Når det er sagt vet jeg ikke hvordan diskusjon.no stiller seg til denne typen informasjon ei heller hvordan ditt syn på saken er.

Lenke til kommentar
Selv stoler jeg ikke helt på den typen piker og ville derfor ha gått for det gamle ”to kondomer og tigerbalsam”-trikset.

5609281[/snapback]

Tigerbalsam på kuken mener du? Hvis det var det du mente så IKKE gjør det! Jeg tok tigerbalsam på kuken bare for å sjekke hva som skjedde, og det svidde som et helvette! Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg måtte bare duppe den i nærmeste cola glass :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...