Kimelimm Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hei, jeg legger merke til at på Spørsmål og svar katerogien at mange spør hvor de får lasta ned spill, som Knights online men det er jo Download da er det ikke lov da:S? akuratt som www.downloads.com er sikkert ikke lov! kan noen gi meg noen svar på detta? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Knights Online er vel så vidt jeg har oppfattet et spill som er gratis. Når det gjelder download.com så er det også lov, da det kun finnes freeware og shareware versjoner av produktene der. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Knights Online er vel så vidt jeg har oppfattet et spill som er gratis. Når det gjelder download.com så er det også lov, da det kun finnes freeware og shareware versjoner av produktene der. 5608967[/snapback] så det er BARE Bearshare og torrents som er ULOVLIG og ikke sånne offisielle Download sider da? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Ja, for hvis man f.eks. går inn på dinside.no, så finner man download linker til forskjellig nytteprogram. P2P progammer her heller ikke ulovlige å bruke, det er vel heller hva man laster ned som er ulovlig i de fleste tilfeller. Endret 15. februar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 All nedlasting er lovlig så lenge det du laster ned er betalt for eller er gratis! Det er IKKE lov å laste ned ULOVLIG / PIRATKOPIERT programvare! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hva er ulovlig programvater? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Programmer som f. eks. Adobe Photoshop som egentlig koster penger. Å laste ned det gratis er ulovlig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 det som produsenten skal ha betalt for antar jeg. Men så har det kommet noen gråsoner når det gjelder dosspill etc. Men tror man egentlig skal betale for en del av dem også selv om de drar på årene Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Programmer som f. eks. Adobe Photoshop som egentlig koster penger.Å laste ned det gratis er ulovlig. 5610521[/snapback] Ja, men programmet er ikke ulovlig? *kverulant* Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Adobe Photoshop er et bilderedigeringsprogram. Om du snakket om programmet for å laste det ned, så er svaret nei, det er ikke ulovlig. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Knights Online er vel så vidt jeg har oppfattet et spill som er gratis. Når det gjelder download.com så er det også lov, da det kun finnes freeware og shareware versjoner av produktene der. 5608967[/snapback] så det er BARE Bearshare og torrents som er ULOVLIG og ikke sånne offisielle Download sider da? 5608972[/snapback] Torrenter brukes lovlig og, f.eks i linux distroer. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 SEfff det er ulovlig jeg får ikke advarsler uten grunn:D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 er det ulovelig å laste fra piratebay-greia også? 5610969[/snapback] piratebay er en torrent side.. (håper en moddis ikke slakter meg nå) Og de fleste torrents er kopier programvare/musikk Det er ulovlig å laste ned den slags... 5610987[/snapback] Mye gratis programvare går også gjennom bittorrent, som Linux etc. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Og updates til WoW! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 er det ulovelig å laste fra piratebay-greia også? 5610969[/snapback] piratebay er en torrent side.. (håper en moddis ikke slakter meg nå) Og de fleste torrents er kopiert programvare/musikk Det er ulovlig å laste ned den slags... 5610987[/snapback] Man kan finne masse nyttige ting som er gratis der også da.. Så ALT som er der er ikke ulovlig.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har ikke sagt at alt er ulovlig heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå