j_hammer Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei.. Jeg må ha to nye socket A hovedkort.. hvor skal jeg kjøpe det da?? når jeg prøver prisguiden til hw.no finner den ikkeno, og når jeg ser rundtom på forskjellige nettbutikker finner jeg ikkeno.. hvor skal jeg lete?? har bestillt fra shg, men de har ikke kortet inn til seg før tidligst 25 feb.. og mpx.no har kun asrock hovedkort, bestillte et sånn for et år siden, har vært mye plaget med det... noen som kan hjelpe?? og hvis noen klager på at jeg ikke har prøvd søkefungjonen så har jeg det, men fikk bare opp feilmelding på at jeg ikke hadde mer enn 4 tegn.. og det hadde jeg... Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei.. Jeg må ha to nye socket A hovedkort.. hvor skal jeg kjøpe det da?? når jeg prøver prisguiden til hw.no finner den ikkeno, og når jeg ser rundtom på forskjellige nettbutikker finner jeg ikkeno.. hvor skal jeg lete?? har bestillt fra shg, men de har ikke kortet inn til seg før tidligst 25 feb.. og mpx.no har kun asrock hovedkort, bestillte et sånn for et år siden, har vært mye plaget med det... noen som kan hjelpe?? og hvis noen klager på at jeg ikke har prøvd søkefungjonen så har jeg det, men fikk bare opp feilmelding på at jeg ikke hadde mer enn 4 tegn.. og det hadde jeg... 5608760[/snapback] Det er jo ei stund siden Socket A ble faset ut nå, så du vil nok slite litt. Kanskje expert/elkjøp har noe gammelt liggende å slenge?? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Prisguiden Oversikt over diverse socket A hk.. ******* Men som du sier, ingen har det inne, har du prøvd komplett og div. butikkers demo salg? Endret 15. februar 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei.. Jeg må ha to nye socket A hovedkort.. hvor skal jeg kjøpe det da?? når jeg prøver prisguiden til hw.no finner den ikkeno, og når jeg ser rundtom på forskjellige nettbutikker finner jeg ikkeno.. hvor skal jeg lete?? har bestillt fra shg, men de har ikke kortet inn til seg før tidligst 25 feb.. og mpx.no har kun asrock hovedkort, bestillte et sånn for et år siden, har vært mye plaget med det... noen som kan hjelpe?? Demokort fra komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122211 og hvis noen klager på at jeg ikke har prøvd søkefungjonen så har jeg det, men fikk bare opp feilmelding på at jeg ikke hadde mer enn 4 tegn.. og det hadde jeg... Hvis du søkte på socket a så er det ikke fire bokstaver i a, alle søkeord må ha fire eller flere bokstaver. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Søkte i prisguiden og fant dette fra netshop: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=28549 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå