AK47 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg er førstegangsbruker av Coppermine og trodde alt gikk greit. Men jeg får ikke gjort det mest elementære, å legge til bilder. Når jeg velger opplastning og bildet liksom skal være ferdig lastet opp, så blir siden blank. Og når jeg går tilbake til albumet, så finner jeg ikke noe som er lastet opp. Jeg valgte en innstilling som gjør at jeg kan se koder. Der fikk jeg mange linjer hvor det stod "Warning line 2910: cannot yet handle MBCS in html_entity_decode()!" Under notiser får jeg beskjed om følgende: Notice line 269: Undefined offset: 2 Notice line 275: Undefined offset: 3 Notice line 275: Undefined offset: 4 Og prøver jeg masseinnlegging, så finner den ikke albumet jeg har opprettet og jeg får følgende melding under notiser: Notice line 576: Undefined variable: iframe_startfolder Jeg har trålet gjennom suportforumet til Coppermine, uten lykke. Har noen her en formening om hva som kan være feil? Takker for svar. Endret 15. februar 2006 av AK47 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Etter å ha reinstallert Coppermine på serveren virket det heller ikke, men etter at jeg igjen økte maks-størrelsen på filene (de samme innstillingene jeg også prøvde forrige gang) - så virket det. Selv om det fortsatt er masse feilmeldinger fra php-kodingen. Men er det noen som vet hvordan man kan få økt maks opplastningstid fra 60 sekunder til, ja så mange sekunder man måtte ønske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå