Oljens Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg har såvidt begynt å fuske med PS, og har funnet ut et par metoder for å fjerne røde øynet. Problemet er at jeg ikke finner verktøyene jeg trenger. Verken "Elliptical Marquee Tool" eller "Red eye tool" finnes i "Tools". Hvordan finner jeg dem? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Tipper du ser "rectangula marquee tool, trykk på den og hold nede til det kommer opp et valg. det samme gjør du på de andre. Red eye tool ligger under "spot healing brush tool" Endret 15. februar 2006 av BMP Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Dette forumet er suverent noen ganger. Det er bare å legge inn et spørsmål, ta seg en dusj, og vips så er svaret der. Takk for rask respons BMP. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Dette forumet er suverent noen ganger. Dette forumet er ALLTID suverent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå