enden Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg skal koble en 360 til prosjektor, men er litt usikker på hva som er beste løsning. Prosjektoren har s-video og VGA-hann-kontakt. Denne skal festes i taket, og annet AV-utstyr skal stå et stykke unna. Dermed må jeg forlenge eventuelle kabler. I utgangspunktet tenkte jeg at jeg skulle gå for VGA. Prolemet er bare at såvidt jeg forstår så vil VGA-overgangen til XBOX gi en hann-kontakt, mens alt annet utstyr har hunn-kontakt. Hvis jeg da skaffer en lang VGA-kontakt med hunn-kontakt vil denne passe til XBOX-en, men ikke noe annet utstyr, som en PC. Stemmer det at XBOX-en har en hann-kontakt ut via VGA-overgangen? Et enkelt alternativ kunne vært s-video, men jeg finner ingen overganger for dette, kun komponent. Finnes dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Er ikke den VGA kabelen hun da? Ellers vil det jo være vanskelig å koble til skjermer og slikt for de har vel som oftest vga-hann inn. S-video ville jeg ikke brukt, det blir ikke noe særlig bra kvalitet akkurat. Men du kan prøve å spørre Her, for de vet nok mer enn meg. Endret 15. februar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
roolf Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg ville holdt meg unna s-video. Gå for VGA. Om det blir konflikt mellom han/han så må det være mulig å finne en overgang. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Følger med overgang når du kjøper VGA-kabelen. Jeg ble utrolig fornøyd da jeg koblet prosjektoren til Xboxen med VGA-kabel. Ble NYDELIG bilde. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det følger med en adapter, så det betyr at vga kabelen har hann og hunn tilkobling. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Genialt, da går vi for VGA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå