Gå til innhold

kjøp av bærbar pc i Japan


cyl

Anbefalte innlegg

Jeg vil kjøpe en bærbar pc i Japan. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg har kikket på en pc med engelsk version. Toshiba, Satellit 1400-027V7. Til en pris 188.000 yen, altså ca.11.840 nok. Da jeg ser pc med japansk version er mye billigere. Er denne Satelitt 1400-027V7 verd prisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var i Tokyo for 2 år siden. Jeg fikk somla meg ned til bydelen Akihabara. Når du kommer ut av T-Banen står det "Akihabara - Electronic city" på skiltet. Bydelen er 2 kvadratkilometer stor og proppfull av elektroniske butikker. Der finner du det du vil ha, og alt du kan ønske deg. Der har de så mye duppeditter og tingtang at du kan gå deg vill. Eneste bakdelen er at mesteparten er kun for japanere (japanske tegn på knappene og sånt). Men du finner det du trenger av nyheter i tax-free shop'ene der (F.eks LAOX). De har mye nytt og mye som kanskje aldri dukker opp i europeiske butikker. Men prisene er ikke noe å skryte av (Var ihvertfall ikke da jeg reiste). Du sparer ikke noe penger... Da kan du likesågodt dra til NewYork og handle.

 

Morro var det lell. Men skaff deg reisehjelp. T-banen i Tokyo er et mareritt. Ikke bare er det mye folk, men det er komplett umulig å finne ut hva som går hvor. Og fordi dem snakker så lite engelsk er det nesten umulig å stoppe en tilfeldig forbipasserene for å spørre om veien. Selv om de nikker og smiler aldri så mye...

 

:smile:

 

LAOX webside (med kart):

http://www.laox.jp/eng/

 

 

S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...