Zink Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 ...nå har 22GXP'n rusla feilfritt siden 99 - men ikveld hørtes klikkelyder med et par sekunders mellomrom. Så frøys alt. Etter restart kjørte jeg fdisk, men den fant hverken FAT eller noen av partisjonene. Forsøkte med scandisk.exe/ debug.exe og chkdsk fra win98 oppstartdiskett, men nei... Jeg har heldigvis brente backup av det viktigste, og garantien går ut i oktober :smile: - men er det noen her som har rista liv i en harddisk, som kræsjer på denne måten ? For ordens skyld: kjørte uklokka PIII 700, og HDDen på HPT-kontroller. [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-09-18 06:04 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Klassisk HDD-krash eksempel...bare lever den inn på garantien og vips så har du en nye en...tør jeg å anbefale en ny WD disk isteden for? :wink: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 hmm, klassisk tenkte jeg også - sjøl om dette er første gangen det har skjedd. Venter faktisk en ny WD 80 gb SE fra Amraam: vifta på Prophet-kortet jeg kjøpte der rauter som ei ku, får ny - passer på å få med ting for å spare frakt. De klager ikke... - men gxp'n skal til Komplett, og de forlanger hele burken i posten... ( svært til omsetning oppi skauen her nå :smile: ). Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Se det positive i det - en død harddisk bruker mindre strøm, støyer ikke og produserer ikke varme ... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå