Killerquo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Driver og tenker på å kjøre i gang en mod. Skal kjøpe "ny" PC om ca en mnd, og har tenkt til å kjøpe et nytt kabinett til den som jeg skal modde. I den sammenheng lurer jeg på hva man bør pusse chassiset og plater med. Sandpapir? Sandblåser? Takker for svar. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Fint sandpapir fynker bra det ja:) Husker ikke hvor fint jeg brukte, men det ble bra det (Synes jeg iallefall) Jeg brukte sandpapir kun for at lakken skulle henge bedre fast (dvs ikke dette av etter noen dager) Sandblåser har jeg ikke noe kjennskap eller erfaring med, så det kan jeg ikke svare på. Ta en titt på worklog forumet, der ser du hva som blir brukt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Begynn med p240 og våtslipp med p400 eller p600 så kan du få et godt ressultat. Båndsliper er en kjekk ting hvis du har tilgang til det eller kan invistere i en Våtslipingen burde fåregå for hånd bare som det er sagt. Ta en titt på lakkeringsguiden som ligger under stickeys i casemods. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har du sandblåser eller får tak i det, så SEFF sandblåser!! Skal bruke det selv, gleder meg Går jo så fort og blir bra resultat til og med Ellers følger du tipsene til de over Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Nå er jeg ikke sikker på hva jeg har tilgang på, men skulle ikke forundre meg om noen i nærmeste familie har en sandblåser. Er nemlig en stor familie med masse handymen :!: Men som sagt, blir ikke noe på iallfall en måned, eller rettere sagt etter TG...kompisen min jeg skal kjøpe av har allerede kjøpt billetter, men har egentlig lagt opp PC'n til fordel for paintball. Har ikke noe imot å kjøpe utstyret hans som var kickass for et år sida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå