ulvv Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har tenkt meg en tur til Tokyo i midten av april. Og da tenkte jeg at jeg skulle ta med noen hotte gadgets for å selge i Norge (i'm your pusherman...). Men er egentlig lite orientert på konsoller o.l. Var der også i fjor juni, og så da psp overalt, men ante ikke at den ikke ble lansert i europa før tre måneder seinere... Tenkte jeg skulle være smartere i år, men trenger litt hjelp. Noen tips? Endret 15. februar 2006 av ulvv Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Tror ikke det er så mye å fa tak i der i forhold til her. Kanskje de selger gpx2 konsollen der for en billig penge? har for øvrig hørt at Tokyo skal være en av de dyreste byene i verden, så noe kupp blir det uansett ikke... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Så er det vel stor sjanse for at du ikke kommer tilbake også Tokyo er som å komme 2000 år i framtiden og du skjønner absolutt ingenting. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 DS Lite har fått en veldig stor interesse nå. Lanseres 2 mars i Japan, ennå ingen ord om hvordan det blir resten av verden. Blir kanskje i seneste laget for deg da. Lenke til kommentar
ulvv Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 sp1: saker og ting kommer ofte ut mye tidligere i japan enn her. på mob. tlf er de minst 5 år foran europa. Dessuten er Tokyo mye billigere enn norge. Var kanskje et av verdens dyreste steder på 80-tallet, men ikke nå. avean: Tokyo er mer som 5-10 år frem i tid. Jeg skjønner det meste, men skulle ønske jeg ikke kom tilbake. Iallefall ikke så fort. TCi: takker! skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 sp1: saker og ting kommer ofte ut mye tidligere i japan enn her. på mob. tlf er de minst 5 år foran europa. Dessuten er Tokyo mye billigere enn norge. Var kanskje et av verdens dyreste steder på 80-tallet, men ikke nå. avean: Tokyo er mer som 5-10 år frem i tid. Jeg skjønner det meste, men skulle ønske jeg ikke kom tilbake. Iallefall ikke så fort. TCi: takker! skal sjekke det ut! 5609911[/snapback] Jeg forstår. Trodde det var bare konsoller det var snakk om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå