Gå til innhold

VISA kreditten. Helt på tryne?

g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Platinum holder i massevis for meg hvertfall.

Jeg har hatt gold hele tiden egentlig, men fikk meg et par nye kamerater på golfklubben og de sa jeg var "Helt uteligger" som hadde gold og ikke platinum, så da skaffa jeg meg det bare for å bli med i gjengen, haha :lol:

Er for det meste dattera mi på shopping tur som bruker det kortet mest da, selvfølgelig :roll: Ho har mer klær enn fretex noen gang kommer til å få og så sier ho at ho ikke har noen klær... får bare lyst til å grine jeg.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Jeg har hatt gold hele tiden egentlig, men fikk meg et par nye kamerater på golfklubben og de sa jeg var "Helt uteligger" som hadde gold og ikke platinum, så da skaffa jeg meg det bare for å bli med i gjengen, haha :lol:

Er for det meste dattera mi på shopping tur som bruker det kortet mest da, selvfølgelig  :roll: Ho har mer klær enn fretex noen gang kommer til å få og så sier ho at ho ikke har noen klær... får bare lyst til å grine jeg.

5639747[/snapback]

Får man egentlig platinum i Norge? Tror pappa har sitt fra Schweits...

Lenke til kommentar

Er for det meste dattera mi på shopping tur som bruker det kortet mest da, selvfølgelig  :roll: Ho har mer klær enn fretex noen gang kommer til å få og så sier ho at ho ikke har noen klær... får bare lyst til å grine jeg.

5639747[/snapback]

Får man egentlig platinum i Norge? Tror pappa har sitt fra Schweits...

5639763[/snapback]

Jeg har hvertfall platinum kort, så man får det tydeligvis, ja :) Jeg fikk det for 2-3 år siden, så er ikke sikker på hvordan det er nå.

Lenke til kommentar

5639747[/snapback]

Jeg er ekspert på å skryte

Nesj?

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har Black American Express er du en looser.

5639654[/snapback]

For det er det det heter, er det ikke vel? Nei. Men uansett.

Muuuulig jeg blander i forhold til SAS-delen som er integrert på Diners'et, men jeg mener bestemt at det finnes i andre former også.

En nær bekjent av meg har et Amex Plantinium, og er ganske så sikker på at det er ustedt i Norge. Har selv et såkalt "plantina"-kort fra Eurocard, uten at det er så veldig fancy at det gjør noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...