Gå til innhold

Ny beta av Windows Defender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer ved installasjon av Windows Defender, får beskjed om at jeg ikke tilhører rett bruker eller brukergruppe.

Fulgte et råd på programmets forumside om å opprette kun to brukerkontoer, user og administrator uten at det hjalp.

Er logget på som administrator og alldrig hatt lignende problem før.

noen andre som har erfart det samme?

Lenke til kommentar
Hvordan legge inn de kommandoene?

5609553[/snapback]

lurerb også på det samme

5612805[/snapback]

Får prøve mer detaljert. Det var kanskje litt feil å legge det i en kodeboks, men jeg trodde det var enkelt å forstå:

1. Gå inn på Start -> Kjør... eller start et kommandovindu. Skriv inn følgende kommando:

net localgroup Users /add

2. Installer Defender

3. Gå inn på Start -> Kjør... eller start et kommandovindu. Skriv inn følgende kommando:

net localgroup Users /delete

Håper det var enklere å forstå nå.

Lenke til kommentar
Hvordan legge inn de kommandoene?

5609553[/snapback]

lurerb også på det samme

5612805[/snapback]

Får prøve mer detaljert. Det var kanskje litt feil å legge det i en kodeboks, men jeg trodde det var enkelt å forstå:

1. Gå inn på Start -> Kjør... eller start et kommandovindu. Skriv inn følgende kommando:

net localgroup Users /add

2. Installer Defender

3. Gå inn på Start -> Kjør... eller start et kommandovindu. Skriv inn følgende kommando:

net localgroup Users /delete

Håper det var enklere å forstå nå.

5612817[/snapback]

Takker jeg tokk den rett etter jeg la ut mitt spørsmål.

angrer på at jeg maste slik

Lenke til kommentar

Windows defender er et nyttig program. Har det kjørendes sammen med avast! antivirus og når det kommer trojans og annet "søppel" som prøver å legge seg til så slåss de om å "redde" pcen. :)

Husk å kjøre en "Full system scan" etter at du har installert programmet, for "Quick" utgaven sjekker ikke alle filer og heller ikke inne i archiver og det er ofte der sånn dritt hjemmer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...