kilogram Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ny beta av Windows Defender Windows Defender, tidligere kjent som Windows Antispyware, ble mandag sluppet i en ny betaversjon. Versjonen har fått et nytt grensesnitt, og har et helt nytt system for å rangere malware. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 De som får en 1609 feil under installasjon i norsk windows kan legge inn disse kommandoene: 1. (Start -> Run...) net localgroup Users /add 2. Install WindowsDefender.msi. 3. (Start -> Run...) net localgroup Users /delete Lenke til kommentar
jalref Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har problemer ved installasjon av Windows Defender, får beskjed om at jeg ikke tilhører rett bruker eller brukergruppe. Fulgte et råd på programmets forumside om å opprette kun to brukerkontoer, user og administrator uten at det hjalp. Er logget på som administrator og alldrig hatt lignende problem før. noen andre som har erfart det samme? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har du prøvd kommandoene jeg la inn over her? Jeg fant det på Defender forumet og fulgte det på min norske XP Home. Det gikk som smurt. Lenke til kommentar
jalref Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Takk for hjelpen. Svaret var på plass før jeg fikk postet mitt spørsmål. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Windows Defender beskytter ikke bare mot spyware, men overvåker også kritiske systemfiler for endringerEt ekstra lag beskyttelse i tillegg til "Windows fileprotection"!? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvordan legge inn de kommandoene? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er bra at produktet ser ut til å bli bedre. Konkurranse er bra. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvordan legge inn de kommandoene? 5609553[/snapback] lurerb også på det samme Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvordan legge inn de kommandoene? 5609553[/snapback] lurerb også på det samme 5612805[/snapback] Får prøve mer detaljert. Det var kanskje litt feil å legge det i en kodeboks, men jeg trodde det var enkelt å forstå: 1. Gå inn på Start -> Kjør... eller start et kommandovindu. Skriv inn følgende kommando: net localgroup Users /add 2. Installer Defender 3. Gå inn på Start -> Kjør... eller start et kommandovindu. Skriv inn følgende kommando: net localgroup Users /delete Håper det var enklere å forstå nå. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvordan legge inn de kommandoene? 5609553[/snapback] lurerb også på det samme 5612805[/snapback] Får prøve mer detaljert. Det var kanskje litt feil å legge det i en kodeboks, men jeg trodde det var enkelt å forstå: 1. Gå inn på Start -> Kjør... eller start et kommandovindu. Skriv inn følgende kommando: net localgroup Users /add 2. Installer Defender 3. Gå inn på Start -> Kjør... eller start et kommandovindu. Skriv inn følgende kommando: net localgroup Users /delete Håper det var enklere å forstå nå. 5612817[/snapback] Takker jeg tokk den rett etter jeg la ut mitt spørsmål. angrer på at jeg maste slik Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Windows defender er et nyttig program. Har det kjørendes sammen med avast! antivirus og når det kommer trojans og annet "søppel" som prøver å legge seg til så slåss de om å "redde" pcen. Husk å kjøre en "Full system scan" etter at du har installert programmet, for "Quick" utgaven sjekker ikke alle filer og heller ikke inne i archiver og det er ofte der sånn dritt hjemmer seg. Lenke til kommentar
Blaatann Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har prøvd å legge inn kommandoene akkurat slik det er beskrevet, men får den samme feilen. Noen tips? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har prøvd å legge inn kommandoene akkurat slik det er beskrevet, men får den samme feilen. Noen tips? 5614725[/snapback] legg inn komando 1 førs. instaler programet som nr2 rett fra setupfila de bruk komando3 etter instalasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå