Gå til innhold

hva blir prisen hos verkstedet?

chil

Anbefalte innlegg

Postet denne i OT baren da det ikke har noe med bil og gjøre, bare hva dere tror jeg må betale..

jeg var med bilen min på verkstedet i dag, irriterer meg kunne fint fikset dette selv, men er jo ingen bukker eller graver og få låne/leie i kristiansands områedet! grr

Bilen lekte kjølevekse, han brukte ca en halvtime(35min) på å heise bilen, finne ut hvor hullet satt, demontere slangen. Og gå på lager og finne ut at de ikke hadde ny der.

Dermed måtte jeg sette igjen bilen, og de skulle få inn ny slage dagen etter. Og montere denne..

Dette er et merkeverksted, og tror nesten de tar 1000kr timen ink mva(irriterer så jævelig når jeg vet jeg kunne gjort det selv lett)

Kommer de til å fakturere meg for 2 timer? siden de typisk måtte rulle ut bilen osv osv og rulle den inn igjen i morra.

Det blir jo 2 tusen, pluss slange, som sikkert koster 500(syyyke priser)

Hvis jeg må betale 2500 for den lille fillejobben klikker jeg

hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke her i kristiansand, ingen bensinstasjoner som vil leie dem ut..virker som et samarbeid med verkstedene

5608556[/snapback]

Sant.

Men jeg var så heldig å få lånt luftborr av Hydroen på Hamresanden en gang i tiden.

Men nå? nei...ikke snakk om :mad:

Skal sette bilen min på verksted idag, det er også en sak jeg kunne fikset selv. men som deg mangler jeg en plass å skru på....

Hvor satte du bilen din foresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...